Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@10:46:34 GMT

خبری مهم برای تازه بازنشسته ها

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۳۱۶۱

خبری مهم برای تازه بازنشسته ها

بازنشستگانی که سال قبل و امسال بازنشست شده‌اند انتظار دارند پاداش پایان خدمت خود را هرچه زودتر دریافت کنند؛ آن‌ها می‌گویند هر روز و هر هفته تاخیر به معنای ضرر و زیان قابل توجه بازنشستگان و خانواده‌های آن‌هاست چراکه قدرت خرید ریال هر هفته کاستی می‌گیرد.

حالا مسعود شفیعی (رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران) از تخصیص بودجه خبر داد و گفت: طبق بخشنامه سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ ۴۲ میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان صرفاً بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۳۹۹ به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌داد: همچنین دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند به منظور پرداخت به ذینفع نهایی مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان‌خدمت تا پایان سال ۱۳۹۹، شامل کد ملی، تاریخ بازنشستگی، شماره حساب بانکی، دستگاه محل خدمت و مبلغ قابل پرداخت، با رعایت جز (۳) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۹، حداکثر به میزان سه میلیارد و هفتصد و هشتاد میلیون (۳.۷۸۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال را با امضا ذی‌حساب / مدیر امور مالی مربوطه به وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه‌داری‌کل) و این سازمان اعلام نماید.

بازنشستگان امیدوارند پرداخت‌ها هرچه سریعتر صورت بگیرد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: بازنشستگان پاداش خدمت بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!

علی خطیر به یک دلیل از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شده است.

به گزارش طرفداری، کار علی خطیر در باشگاه استقلال به پایان رسیده است.

امشب بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور خبری آمد مبنی بر اینکه علی خطیر با تصمیم هیات مدیره از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده و فرشید سمیعی موقتا جای او را گرفته است.

خبری که به نظر درست است و حالا پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد این موضوع یک علت مهم داشته است.

گویا علی خطیر تصمیم می گیرد پیش از بازی با تراکتور، بخشی از قرارداد استقلالی ها را پرداخت کند ولی شهریاری به او اعلام می کند این کار را انجام ندهد و پرداختی را به بعد از بازی موکول کند.

در واقع علت برکناری خطیر این است که او بدون اجازه از مالکان جدید باشگاه استقلال، 50 میلیارد به حساب بازیکنان پرداخت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد