Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@13:40:28 GMT

برخورد ۲ قطار مسافربری در جمهوری چک

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۳۱۷۷

برخورد ۲ قطار مسافربری در جمهوری چک

دو قطار مسافربری ساعاتی پیش در جمهوری چک با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه تا این لحظه ۲ کشته و ۵۰ زخمی در پی داشته است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از دویچه وله، حادثه برخورد دو قطار مسافربری در نزدیکی شهر «پیلسن» جمهوری چک که امروز چهارشنبه رخ داد، ده‌ها تن زخمی و مجروح بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته برخی منابع خبری، تاکنون دست کم دو نفر کشته و ۵۰ تن دیگر زخمی شده اند.

پلیس چک گزارش داده است که بالگرد‌های امدادی این کشور برای کمک به مجروحان این حادثه در صحنه حاضر شده اند. سرویس‌های امدادی به همراه نیرو‌های آتش نشانی نیز جهت امدادرسانی در محل سانحه حضور دارند.

این حادثه حدود دو ساعت پیش رخ داده است. گفته می‌شود «کارل هاولیچک» وزیر ترابری چک نیز عازم محل حادثه است.

هاولیچک در جمع خبرنگاران گفت: بنابر برآورد‌های اولیه، راننده یکی از قطار‌ها با عبور از چراغ قرمز مسبب رخ دادن این سانحه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برخورد ۲ قطار مسافربری جمهوری چک بالگرد های امدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۴ و بیست و سه دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط به دره خودرو دنا در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

صبوری غیاثوند افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین همراه با خودرو نجات و پایگاه شیرین سو به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی، حادثه دیدگان به با کمک اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم)
  • فیلم| ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت