Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از  شبکه  آی ۲۴ (i۲۴) رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم امروز (چهارشنبه) ادعا کرد که امروز سه خمپاره از خاک لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی (اسرائیل) شلیک شده است که یکی از آن‌ها در داخل خاک لبنان و دو گلوله دیگر در سرزمین‌های اشغالی فرود آمده است.  

بر اساس اعلام ارتش رژیم اسرائیل در پی این حمله، چهار نفر زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارتش رژیم اسرائیل با اشاره به اینکه در حال حاضر دستورالعمل خاصی در شهرهای [ صهیونیست نشین ] نزدیک به لبنان وجود ندارد، افزود:  در پاسخ به شلیک این خمپاره‌ها، توپخانه ارتش اسرائیل گلوله‌هایی را به سمت خاک لبنان شلیک کرده است. 

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز به نقل از رئیس شورای منطقه‌ای « جلیل الاعلی»  گفت: در حال حاضر هیچ دستورالعمل خاصی برای ساکنان وجود ندارد و کسانی که مجبور به ترک خانه نشوند، ترجیح می‌دهند تا زمان روشن شدن موضوع در خانه‌های خود بمانند. 

 «نجمه داوود الحمراء» اعلام کرد که چهار شهروند صهیونیست که وحشت زده شده بودند، به هنگام فرار زخمی شدند. 

پیشتر گزارش شده بود که آژیرهای خطر در شهرهای شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده و  آژیرهای خطر  در شهر «کریات شمونه » و بلندی‌های شمال سرزمین‌های اشغالی شنیده شده است. 

ارتش رژیم اسرائیل گفت که موضوع در دست بررسی است. 

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش دادند که پوسته‌ای از گلوله شلیک شده در منطقه قبرستان شهر «کریات شمونه»  کشف شده است. 

بر اساس این گزارش هیچ گونه خسارت جانی در آنجا گزارش نشده است اما آتش سوزی در محل رخ داده و صدای انفجار در منطقه شنیده شده است. 

برچسب‌ها اسرائیل لبنان آسیای غربی رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل لبنان آسیای غربی اسرائیل لبنان آسیای غربی رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»

تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدتی قبل شعری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در آستانه عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن را در جلسه‌ای خواندند منتشر شد؛ در ادامه تصاویری از این شعر و تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل پیش از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 749284

دیگر خبرها

  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی قبل از عملیات «وعده صادق»
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی