Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن فاطمی‌نیا عصر چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: مراسم تکریم آیت الله سید محمد شاهچراغی و معارفه حجت الاسلام والمسلمین مطیعی فردا با حضور نماینده مقام معظم رهبری در جلسه شورای اداری استان در استانداری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی در ۱۴ تیرماه سالجاری در نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب از نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه سمنان استعفا داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سوم مردادماه در نامه‌ای خطاب به آیت الله شاهچراغی ضمن اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از ۴۲ سال مجاهدت و تلاش های صادقانه وی، از موافقت مقام معظم رهبری با استعفای آیت الله شاهچراغی از نمایندگی ولی‌فقیه در استان و امامت جمعه سمنان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، متولد ۱۳۴۳ از شاگردان مرحوم آیت الله العظمی شیخ جواد تبریزی و مرحوم آیت الله العظمی محمد تقی بهجت است که مدیریت مدرسه علمیه صادقیه سمنان، تدریس در حوزه و دانشگاه را نیز در کارنامه خود دارد و با بیش از ۴۱ ماه سابقه حضور در دفاع مقدس، به ۵۵ درصد جانبازی نائل شده است.

برچسب‌ها سمنان مقام معظم رهبری خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان مقام معظم رهبری خطبه ها سمنان مقام معظم رهبری خطبه ها رهبر معظم انقلاب حجت الاسلام آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در نماز جمعه امروز ساری با بیان اینکه حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود، گفت: باید در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی باید وعده صادق صورت بگیرد.

او با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانشان در باتلاق بزرگ غزه در حال دست و پا زدن هستند، افزود: امروز مظلومان جهان یقه زورگویان را گرفته و می‌گویند زمان بزن و در رو تمام شده است.

آیت الله محمدی لایینی گفت: امروز جوانان کشور‌های غربی برای حقیقت طلبی به خیابان‌ها آمده اند چرا که دیگر تحمل زورگویی و ستمگری علیه مظلومان را ندارند.
نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، افزود: تبیین معارف، احکام و اخلاق دینی و تربیت هزاران شاگرد از برکات این امام بزرگوار است.

او خواستار رفع مشکلات قشر ماما‌ها در جامعه از سوی مسئولان شد و گفت: سقط جنین از جمله معضلاتی هست که باید نظارت بیشتری روی این موضوع انجام گیرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات شد و افزود: حضور با شکوه مردم انتخابات خاری بر چشم دشمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان