Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا معموری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: صاحبان این واحدهای پذیرایی برای برخورد قانونی به دادسرای شهرستان معرفی شدند.

وی افزود: صاحبان این اماکن علی رغم هشدارهای جدی ستاد مقابله با کرونا نسبت به برگزاری بدون مجوز مراسم جشن، نقض پروتکل‌های بهداشتی و ارائه خدمات در وضعیت کرونایی قرمز شهرستان، اقدام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا و نیز تعداد بستری‌ها روزانه در این شهرستان رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: یکی از عوامل انتقال این ویروس مهمانی ها و دورهمی ها، جشن ها و مراسم های عزاداری است که متاسفانه این روزها در بسیاری از مناطق برپاست.

وی خواستار همراهی بیشتر شهروندان برای مقابله با کرونا شد و خاطرنشان کرد: مردم همچنان باید بیش از این پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در اجرای مصوبات ستاد کرونا همکاری داشته باشند تا شاهد سیر نزولی ابتلا به این ویروس باشیم.

آشخانه مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

هفته گذشته نیز ۶ تالار پذیرایی در مرکز استان به علت برگزاری مراسم عروسی در وضعیت قرمز کرونا پلمب شد.

استان خراسان شمالی که از اواخر سال ۹۸ وارد همه گیری ویروس کرونا شد، تاکنون چهار موج از این بیماری را پشت سرگذاشته و از هفته جاری وارد موج پنجم بیماری کووید ۱۹ و سویه جدید آن ویروس کرونای دلتایی موسوم به هندی شده است.

براساس آمار رسمی تا پایان موج چهارم ویروس کرونا یکهزار و ۴۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند؛ این میزان فوتی از ابتدای مردادماه تاکنون نیز ۲۴  نفر بوده است.

برچسب‌ها عقد عروسی ویروس کرونا خراسان شمالی مانه وسملقان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عقد عروسی ویروس کرونا خراسان شمالی عقد عروسی ویروس کرونا خراسان شمالی مانه وسملقان خراسان شمالی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی

محمد جواد تشکری گفت: براساس ارزیابی سازمان جهاد کشاورزی استان، خسارات وارده به بخش باغی و زراعی شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، بجنورد، جاجرم ۳۹ میلیارد تومان خسارت وارد شد که بیشترین خسارت در سنخواست از توابع شهرستان جاجرم به میزان ۲۵ میلیارد تومان گزارش شد.
وی افزود: وقوع سیلاب به ۷۲۸ هکتار از مزارع و ۹۰ هکتار از باغ ها‌ی سنخواست خسارت وارد شد.
تشکری با تأکید بر اینکه بیمه کشاورزی تنها و موثر‌ترین روشی که دولت می‌تواند از طریق آن برای جبران بخشی از خسارت‌ها به کشاورزان و باغداران کمک کند، گفت: همچنین ۵۸ کیلیومتر از جاده‌های بین مزارع ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت وارد شده است.
رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه از خسارت سیل به ۱۴ کانال و استخر وآب بند و ۵ رشته قنات در اسفراین و چهار واحد دامپروری نیز خبرداد.
خراسان شمالی ۳۴۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • یک بهله سارگپه در طبیعت مانه و سملقان رهاسازی شد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد