Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در آیین تجلیل از مسئولان، مدیران و کارکنان برنامه عملیاتی اقدام مشترک دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حوزه‌های مختلف که کسب مقام دانشگاه سرآمد در سطح وزارت بهداشت در سال ۹۹ را در پی داشت، ضمن خیرمقدم و تقدیر از زحمات و تلاش‌های مسئولان، مدیران و کاربران برنامه عملیاتی اقدام مشترک دانشگاه در سال ۹۹، گفت: کسب رتبه دانشگاه سرآمد در سطح وزارت بهداشت برای اولین بار در تاریخ دانشگاه، موفقیت و دستاورد بزرگی است که با جدیت و اهتمام و مسئولیت پذیری دست‌اندرکاران آن کسب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان افزود: هر تلاشی که برای اعتلای نام دانشگاه و ارتقای جایگاه آن صورت گیرد، قطعاً مورد تکریم قرار خواهد گرفت و این آیین تجلیل نیز در این راستا انجام گرفته است.

او مطرح کرد: امیدواریم این گونه اقدامات و دستاورد‌هایی که موجب اعتلای نام دانشگاه در سطح وزارت بهداشت می‌شود، در آینده نیز تداوم یابد و شاهد درخشش نام دانشگاه در تمام عرصه‌ها باشیم.

حسین عبدی رئیس اداره برنامه پایش برنامه ریزی اقدام مشترک نیز در ادامه طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از عنایت ریاست محترم دانشگاه به برنامه عملیاتی اقدام مشترک و حمایت همه جانبه ایشان از این برنامه، به اهمیت و ارزش جایگاه دانشگاه در سطح وزارت در پی کسب رتبه دانشگاه سرآمد اشاره کرد.

در خاتمه این آیین از زحمات و تلاش‌های مسئولان، مدیران و کاربران برنامه عملیاتی اقدام مشترک دانشگاه در سال ۹۹ با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تجلیل از برگزیدگان سطح وزارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر فتح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه راهبردی، عملیاتی و تحولی استان با هدف ارتقا سهم ارزش افزوده، شاخص‌های توسعه انسانی، تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل، تکمیل زنجیره ارزش و تامین، خلق مزیت پایدار، نرخ مشارکت اقتصادی، اعتماد و سرمایه اجتماعی و تعادل‌گرایی در توسعه استان تدوین شده است.

وی افزود: در تهیه و تدوین این برنامه استانداری آذربایجان‌شرقی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های استان همچنین اتاق بازرگانی‌، صنایع، معادن و کشاورزی استان مشارکت داشتند.

فتح‌زاده تصریح کرد: برخورداری از مدل مفهومی و عملیاتی، چارچوب روش شناسی، قابلیت سنجش‌پذیر مولفه‌های مطرح شده در برنامه، تدوین و ارائه برنامه تحولی توسط دستگاه‌ها، ترسیم برنامه زمانی پایش و ارزیابی و تحقق اهداف برنامه، نگاه سیستمی در تدوین اجزای برنامه و قابلیت محاسبه داده-ستانده و ارزش به تفکیک بخش‌های کلان اقتصادی، شیوه‌های تامین منابع و الگوی مشارکت بخش خصوصی و عمومی در اجرای برنامه وجه تمایز این برنامه می باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ارائه ساختار برنامه تحولی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در حضور استاندار و سایر اعضای شورای برنامه‌ریزی و تصویب ساختار برنامه در شورای برنامه‌ریزی به عنوان بالاترین نهاد در تسهیل‌گری توسعه، به برنامه ضمانت اجرایی بخشیده است.

این مسؤول اعلام کرد: با اجرا و پایش این برنامه در طول سال، شاهد تحقق رشد اقتصادی و ارتقا سهم ارزش افزوده استان در کل کشور تا پایان سال خواهیم بود.

کد خبر 6093369

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها