Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که بحران جهانی کرونا موجب افت 31.7 تریلیون دلاری و کاهش 4.8 درصدی درآمد آنها نسبت به پنج سال گذشته شده است، بسیاری از کمپانی‌های پیشین موجود در Fortune 500 از این لیست خارج شده‌اند و دیگر هیچ جایگاهی در آن ندارند. با این حال، هواوی توانسته با وجود همه مشکلات جایگاه خود را ارتقا دهد و موفق‌تر از گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این لیست هواوی چهل و چهارمین کمپانی برتر دنیا از نظر حجم درآمد است.

هواوی در سال 2021 میلادی محصولات متعددی را با نوآوری‌های بی شمار عرضه کرد و شاهد معرفی لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌ها، تبلت‌ها، لوازم خانگی و لوازم هوشمند جدید از سوی این کمپانی بودیم. بسیاری از محصولات جدید هواوی با نوآوری‌های بی‌بدیلی همراه هستند و به شدت مورد متوجه کاربران و خریداران قرار گرفته‌اند.

از جمله این محصولات هواوی می‌توان به مانیتور گیمینگ، اسپیکر هوشمند، تلویزیون هوشمند، تبلت، گوشی هوشمند و سیستم عامل هارمونی 2 اشاره کرد.

در عین حال هوآوی توانسته در سال 2021 جوایز متعددی را کسب کند که آخرین آنها کسب عنوان برترین دوربین دنیای موبایل از سوی موسسه معتبر DXOMARK است. گوشی جدید Huawei P50 Pro توانسته بالاترین امتیاز تاریخ را از DXOMARK کسب کند و به گواه این موسسه معتبر و مشهور، بهترین گوشی دنیا برای عکاسی است.

بهبود چشمگیر رتبه هواوی در لیست مجله Fortune نشان می‌دهد هواوی توانسته است به خوبی از پس چالش‌های موجود برآید و در این شرایط سخت، با گسترش حوزه‌های کاری و تأکید بر نوآوری محصولات، همچنان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد.

پربیننده ترین محبوب ترین شبکه‌ های اجتماعی ایرانیان هدیه همراه اول به مناسبت سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران در چه صورت تلفن‌ ثابت قطع می شود؟ سیگنال تازه افزایش قیمت در بازار تلفن همراه اجاق گرم رایتل در بوران تحریم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هواوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون پس از تبلیغ کوروش کمپانی، یک آهنگ رپ با هودی خواند که برخی تصور کردند این اقدام برای به حاشیه بردن اعتراض‌ها از تبلیغ کوروش کمپانی بوده است. حالا هاشمی در گفت و گو با حسین رفیعی درباره این رپ کردن توضیحاتی داده که می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی