Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، اقبال عباسی استاندار  استان چهار محال و بختیاری در آخرین روز های کاری و پایانی دولت دوازدهم ظهر امروز در یک گفتگوی اختصاصی و 2 ساعته صریح و بی پرده با جام جم سخن گفت و  به سئوالات و ابهامات ، شفاف و بدون هیچگونه ملاحظه ای پاسخ داد.

ظرفیت های استان چهار محال باید با همکاری مدیران و مسئولان به فعلیت در آید

اقبال عباسی در ابتداء با تجلیل از مردم استان ظرفیت های استان را بسیار غنی و گسترده ارزیابی نمود که باید با تلاش همگان این ظرفیت و پتانسیل به فعلیت در آمده و باعث رشد و شکوفائی اقتصاد،صنعت ، تجارت و بازرگانی استان شود تا مردم از فضای رونق و اقتصادی شکوفا  بهرمند و برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت در استان چهار محال بشدت سخت و پیچیده است

عباسی کار در استان چهار محال  و بختیاری را بسیار حساس،دقیق و سخت برشمرد و تاکید کرد: مردم استان مردمی صادق و صمیمی هستند اما در بدنه فعالان سیاسی پیچیدگی های خاص و شگردهای منحصر بفردی وجود دارد که باید

بااین ظرائف و خصائص آشنا شد و تسلط کامل بر امور اداری،سیاسی و اجتماعی داشت.

رئیس شورای اداری استان گفت: اینک که در روزهای پایانی دولت دوازدهم و روزهای آخر کار بنده بعنوان استاندار در این استان می باشد توانستیم اقدامات خوب و قابل توجهی در عرصه اقتصادی،فرهنگی و سیاسی داشته باشیم ولی متاسفانه با برخی کارشکنی های موجود در برخی مسائل وموضوعات توفیق چندانی حاصل نشد.

گلایه شدید استاندار از برخی رسانه ها و فعالان فضای مجازی و سیاسی

عباسی با گلایه از برخی فعالان سیاسی، رسانه ای و مطبوعاتی تصریح کرد : فکر نمی کردم کار در استان چهار محال و بختیاری این قدر حساس و پیچیده باشد که هر روز با هجمه رسانه ای برخی از فعالان فضای مجازی و رسانه ای اینقدر مشکلات و موانع در راه خدمتگزاری به استان و مردم خوب و شریف استان روبرو شویم.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت در بدو ورود به استان مشکلات و معضلات پیچیده و لاینحلی وجود داشت  که مجبور شدیم بخاطر برون رفت از این مسائل و مشکلات بیش از 800 دفاعیه حقوقی و قضائی ارائه داده که توان و زمان بسیار زیادی از مجموعه استانداری و کارکنان زحمتکش استانداری را صرف این مسائل و موضوعات نمود.

مدیران خدوم و زحمتکش خوبی در استان وجود دارد

استاندار چهار محال و بختیاری با بیان اینکه اکثر مدیران افرادی خوب،زحمتکش و خدوم بودند تاکید کرد: مدیرانی داشتیم که با برخی از حواشی و مشکلات اداری و غیره درگیر بوده و تمام تلاشمان این بود که مدیران در کمال صحت و سلامت در راه خدمت به مردم صادق و سالم از هیچ کوششی دریغ ننموده ولی در کل برخی را هم با حضور در دفتر کار خودم مجبور به استعفا و کناره گیری  از مدیریت و مدیر کلی نموده که اگر این اقدام انجام نمی شد برخی از مدیران را که تعدادشان بسیار کم و محدود بود با اقدامات امنیتی و قضائی بازداشت می شدند که نه به صلاح خودشان بود و تاثیر بد و نامطلوب در افکار عمومی مردم استان و مرکز  استان(شهرکرد) داشت.

بکار گیری تمام توان و ظرفیت مدیران برای حل مشکل آب، اشتغال، بیکاری و اقتصاد مردم

 عباسی در ادامه افزود: تمام تلاش و توان خود را به کار گرفتم تا در موضوعات حیاتی و حساس استان از قبیل مشکل آب، اشتغال، بیکاری اقدامات مهم و تاثیر گذاری انجام داده که در برخی موضوعات توفیقاتی حاصل شد و در برخی موارد با ناکامی هائی همراه بود که می طلبید تمام مسئولان استانی، نمایندگان و فعالان اجتماعی ،سیاسی و فرهنگی همراه باشند که در برخی موارد با توجه به شرائط حساس و امنیتی این مهم بطور کامل صورت نگرفت.

رئیس شورای تامین استان تصریح کرد: استان چهار محال و بختیاری استعدادهای خوب و نهفته ای دارد که فقط با اتحاد همدلی مردم و مسئولان به فعلیت در خواهد آمد که الحق و الانصاف حیف است این همه سرمایه الهی و خدادادی بلا استفاده بماند که متاسفانه روحیه همکاری و تعاون در بین مسئولان و حتی مردم خیلی ضعیف و کمتر قابل مشاهده و ملموس است.

انتقاد از ناهماهنگی بین دستگاه های نظارتی در استان

استاندار چهار محال و بختیاری با انتقاد از ناهماهنگی بین دستگاه های نظارتی استان گفت: کار در چهار محال و بختیاری واقعا مدیران را فرسوده می کند ،فکر نمی کردم در استان به این کوچکی مدیریت اینقدر سخت و ناهموار باشد چون هیچگونه هماهنگی بین دستگاه های نظارتی وجود نداشته و ندارد و همین امر باعث سرخوردگی مسئولان و مدیران دولتی می شود

شایان ذکر است اقبال عباسی در تاریخ 17 آبان 1396 توسط هیئت وزیران بعنوان دومین استاندار چهار محال و بختیاری در دولت روحانی منصوب و اینک پس از قریب به 4 سال با کوله باری از تجربه هر لحظه ثانیه شماری می کند تا مدیریت ارشد استان چهار محال را به استاندار بعدی در دولت سید ابراهیم رئیسی واگذار و به شهر و اقامتگاه خود شهرستان اردبیل باز گردد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استاندار چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی مدیری پیچیده استان چهار محال و بختیاری استان چهار محال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان

غلامعلی حیدری در بدو ورود به ناغان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از پایگاه‌های خدمات‌رسان نوروزی

حضور در شورای اداری، افتتاح و بازدید از چند طرح از جمله برنامه‌های محوری استاندار در بخش ناغان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد