Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «آرایک هاروتیونیان» رئیس‌جمهوری خودخوانده منطقه قره‌باغ ضمن تاکید بر اینکه این منطقه به تنهایی نمی‌تواند امنیت را تضمین کند، خواستار حضور دائمی نیروهای روس در قره‌باغ شد.

هاروتونیان در ملاقات با دیدار با ساکنان منطقه «مارتاکرت» گفت: «وضعیت در منطقه به گونه‌ای است که به تنهایی نمی‌توانیم صلح یا امنیت را برقرار کنیم؛ نیروهای روس در اینجا نباید به طور موقت بلکه باید به طور دائم حضور داشته باشند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که اگر نیروهای روس وارد منطقه نمی‌شدند، سرنوشت قره‌باغ کاملاً متفاوت بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس جمهور امنیت دائمی روس قره باغ نیروهای روس قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله رضا رمضانی در سلسله جلسات انسان اخلاقی در دعای مکارم الاخلاق امام سجاد (ع) با عنوان «قرار معنوی» که در مسجد آفخرا رشت برگزار شد، اظهار کرد: نگاه ما نسبت به صحیفه سجادیه باید یک نگاه تربیتی باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه صحیفه سجادیه یک دستگاه تربیتی است، تصریح کرد: وقتی اسلام را مورد مطالعه قرار می‌دهیم می‌بینیم که می‌خواهد انسان را یک انسان اخلاقی تربیت کند.

وی با بیان اینکه انسان اخلاقی به معنای این است که با همگان ارتباطی معنادار و مبنایی دارد، افزود: اخلاقی که در دین مورد تاکید قرار گرفته به تمام ساحت زندگی انسان توجه می‌کند.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه انسان باید خود را تربیت کند و بردبار و خوش اخلاق باشد، اضافه کرد: ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد و در جامعه یک زندگی مومنانه خواهد داشت.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) اضافه کرد: در دعای مکارم الاخلاق از خداوند ایمان از نوع کامل آن را درخواست می‌کنیم زیرا اگر ایمان نباشد زندگی بی‌هدف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انسان اخلاقی در زندگی دارای هدف است و زندگی مومنانه جامعه را امن می‌کند، تصریح کرد: وجود برخی مشکلات در جامعه نشان می‌دهد که ایمان به طور کامل در زندگی برخی‌ها وارد نشده است.

وی با بیان اینکه انسان باید اعمال و رفتار خود را محاسبه کند، تصریح کرد: همه امور زندگی را نباید در این دنیا قرار دهیم و نگاه گذری باید نسبت به این حوزه وجود داشته باشیم.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه حیات زندگی انسان در آخرت است و آخرت به اراده خود انسان ساخته می‌شود، افزود: دعا فقط برای خواندن نیست بلکه باید با همان هدف، خود را تربیت کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دعای مکارم الاخلاق دستگاه تربیتی است که انسان در مقام عمل برای امور صالح قرار گرفته است، اظهار کرد: فقر و غنا می‌تواند انسان را به کفر و یا حقیقت ایمان برساند.

کد خبر 6095727

دیگر خبرها

  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • دائمی شدن قراردادهای کار در دستور کار دولت
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • هشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا