Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تصویری از مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در حساب فضائلی / پست خداحافظی معاون وزیر ارتباطات/ تبریک رضوی به مدال آور کشتی فرنگی

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور تصاویری از حضور ایشان در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی کرونا منتشر کرد:

" حضور رئیس‌جمهور در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی کرونا

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی درجلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا حضور یافت.

در این جلسه فرمانده قرارگاه عملیاتی و روسای کمیته‌های بهداشت و درمان، تبلیغات و اطلاع رسانی و حمل و نقل گزارش‌های مربوط به اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در مقابله و مهار موج پنجم بیماری و همچنین تهیه و تدوین دستورالعمل‌های مرتبط با برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین  علیه‌السلام در ایام محرم، شرایط بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید و همچنین روند اجرای سند ملی واکسیناسیون را ارائه کردند."

عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان تصویری را از امضای اعتبارنامه ریاست جمهوری در صفحه اش منتشر کرد:

" امضای اعتبارنامه رئیس جمهور منتخب.
۱۴۰۰/۰۵/۰۶"

حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی سیما درباره فوت دو تن از همکارانش بر اثر کرونا نوشت:

" کرونا ظرف دیشب و امروز جان دو همکار پرتلاشمان را گرفت.
فرزانه سادات معصومیان در خبر رادیو و فرشاد همتى از همکاران پخش زنده شبکه خبر، سفیر آگاهى بودند و دعوت کننده به رعایت شیوه نامه ها، اما خود قربانى این ویروس بى رحم شدند.
روحشان غریق رحمت واسعه الهى"

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو آماری را از تحویل واکسن ایرانی کرونا در حسابش منتشر کرد:

" آمار تولید و تحویل و توزیع واکسن کووایران برکت تحویلی تا ١٣ مرداد ١۴٠٠:

تولید: ۵ میلیون دز
تحویل به وزارت بهداشت: یک میلیون و ٨۵٠ هزار دز

تزریق تا صبح امروز در فرآیند واکسیناسیون عمومی (بدون احتساب تزریق در مطالعات بالینی):
٨۶١٣٧٢"

سید محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز مباهله توئیتی را منتشر کرد:

" روز بزرگ و باشکوه واقعه تاریخی مباهله، سال‌روز نزول آیه ولایت (انما ولیکم الله ...) به مناسبت خاتم بخشی امام علی (ع) در رکوع نماز، نزول آیه تطهیر (انما یرید‌الله لیذهب...) و حدیث کساء و نیز نزول سوره "هل اتی" (انسان) در فضیلت ۵ تن آل عبا بر شما عزیزان مبارک."

سید محمود رضوی، مشاور فرهنگی رئیس مجلس با انتشار تصویری از محمدرضا گرایی کسب مدال طلا توسط این کشتی گیر را تبریک گفت:

" طلائی شدنت مبارک کاکو شیرازی
آقای گرایی دل ملتی را شاد کردی خدا دل خودت و خانواده ات را شاد کنه
خسته نباشید به آقای محمد بنا و علیرضا دبیر"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور ابراهیم رئیسی عباسعلی کدخدایی سیاسیون ایران روسای کمیته رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم