Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@21:11:54 GMT

اعلام لیست خرید گل محمدی به باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۴۹۰۳

اعلام لیست خرید گل محمدی به باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی ظهر امروز نامه رسمی مربوط به بازیکنان مد نظر برای خرید در نقل و انتقالات تابستانی را در اختیار جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار داد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت برای هر یک از پست‌های مد نظر خود سه گزینه در نظر گرفته است که در آن اولویت‌هایش را نیز مشخص کرده است.

گل محمدی قرار است  در جریان جزئیات انتقال بازیکنان قرار گرفته تا جعفر سمیعی برای بستن قرارداد با آنها با سرمربی تیم مشورت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس در نامه خود بار دیگر نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان آزاد این تیم تاکید کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!

بر اساس آخرین اخبار، یوفا نه تنها با ۲۶ نفره شدن فهرست تیم‌ها برای حضور در جام ملت‌های اروپا موافقت کرده، بلکه این امکان را نیز فراهم کرده است که هر ۲۶ نفر انتخابی، شانس بازی کردن در روز مسابقه را داشته باشند. 

کمیته اجرایی یوفا امروز تصمیم گرفت لیست نهایی بازیکنان تیم‌های ملی برای یورو 2024 را از 23 نفر به 26 نفر افزایش دهد.

طرفداری | به گزارش اکیپ، این تصمیم، یوفا را با توصیه‌های کمیته مسابقات ملی که در تاریخ 22 آوریل با اکثریت آراء به ۲۶ نفره شدن ترکیب تیم‌ها رأی داده بود، همسو می‌کند. با افزایش تعداد بازیکنان به 26 نفر، اکنون نام تمامی بازیکنان حاضر در لیست نهایی تیم‌ها، در ترکیب روز بازی نیز گنجانده خواهد شد.

فیلیپ دیالو، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، رئیس کمیته مسابقات تیم‌های ملی و عضو کمیته اجرایی یوفا علنا مخالف این افزایش بوده‌اند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه نیز همین نظر را داشت.

با این حال، دشان پیشنهاد داده بود که در صورت افزایش تعداد بازیکنان، هر بازیکن باید در هر مسابقه قابل انتخاب باشد؛ برخلاف سیستم قبلی که در آن برخی از بازیکنان نمی‌توانستند در لیست روز مسابقه قرار بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • امام صادق(ع) چگونه جان امام بعد از خود را محافظت کردند؟
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد