Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز کنترل و اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع گفت: دیروز با ۲ فروند بالگرد، عملیات اطفا صورت پذیرفت و با شروع مجدد حریق از صبح امروز نیز با سه فروند بالگرد عملیات اطفاء انجام شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، خلبان نوری آل آقا رئیس مرکز کنترل و اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه از دیروز طی دو نوبت نسبت به اطفاء حریق منطقه فیروزآباد شیراز اقدام شده است گفت: دیروز با 2 فروند بالگرد، عملیات اطفا صورت پذیرفت و با شروع مجدد حریق از صبح امروز نیز با سه فروند بالگرد عملیات اطفاء انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر با بررسی میدانی فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگلها و مراتع کشور و تا اطمینان کامل مهار آتش سه فروند بالگرد در منطقه آتش سوزی، در اختیار این یگان خواهد بود.

سپاه تاکنون چند پرواز اطفای حریق در داخل کشور انجام داده است؟| گفتگو با فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت دفاع ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران فروند بالگرد اطفاء حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر شبکه بهداشت درمان سلماس گفت: بیمار خانم ۷۴ ساله با سابقه مشکلات قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس بستری بود که با توجه به نیاز به خدمات تخصصی پس از پذیرش بیمار در بیمارستان تخصصی قلب سیدالشهدای ارومیه درخواست آمبولانس هوایی شد.

 

دکتر ثانی افزود: این اعزام با بالگرد، اولین اعزام هوایی برای انتقال بیمار به مرکز استان در سال جاری بودچرا که استفاده از اورژانس هوایی در سرعت انتقال و امداد و نجات بیماران بدحال و مصدوم تأثیر بسزایی دارد.

 

انتقال بیمار از بیمارستان به محل اعزام بالگرد توسط کادر فوریت اورژانس ۱۱۵ سلماس انجام شد.

دیگر خبرها

  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر