Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش نیروی جهادی است، این نیرو ماموریت اصلی خود را به نحو احسن انجام می دهد ادامه داد: وقتی یک دختربچه در نقطه بسیار دور، یک درخواستی می کند و قبل از آنکه صدایش به گوش سایرین برسد نیروی زمینی در آنجا حاضر است، این نشانه نیروی جهادی بودن است. ناطقان: به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در چهاردهمین همایش فرماندهان یگان های عمده نیروی زمینی ارتش که در تهران و به صورت دور سخنی در سراسر یگان های این نیرو برگزار شد، گفت: اقتدار دفاعی ارتش به برکت انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدایت های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله تعالی) شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز ارتش به اندازه ای از توانایی رزمی رسیده است که علاوه بر ماموریت ذاتی خود که حفظ  کشور است، هرجایی که مردم شریف کشور به ارتش نیاز داشته باشند به ویژه در حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل، کرونا، آب رسانی و...  همدوش و همراه مردم خواهد بود. این توانایی الهی است و از این بابت خداوند منان را شاکر هستیم.
 فرمانده کل ارتش ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و با قدرت مقابل هرگونه تهدیدی ایستادگی کرده و ماموریتش را بطور کامل انجام می دهد.
 امیر سرلشکر موسوی با اشاره به رونمایی از کانون ارزیابی و رشد سرمایه های نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش گفت : تشکیل کانون ارزیابی و رشد سرمایههای نیروی انسانی همواره از مطالبات راهبردی مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) در ارتش بوده و نیروی زمینی ارتش مثل همیشه در برآوردن منویات معظم له پیشگام است.
وی گفت: یکی از اهداف مهم این طرح این است که تمامی کارکنان حتی در یگان های نقاط مرزی و دور دست اطمینان داشته باشند که عملکرد آنها مورد سنجش و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
فرمانده کل ارتش هدف از تشکیل کانون ارزیابی در ارتش جمهوری اسلامی ایران را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: باید خداوند بزرگ را شکر کنیم که امروز یک اقدام انقلابی دیگر در نیروی زمینی ارتش به منصه ظهور رسیده است، این کار بزرگ و منحصر به فرد آینده نیروی زمینی و ارتش را از نظر سرمایه های انسانی تضمین خواهد کرد و زمینه رشد و ارتقاء استعداد ها را فراهم خواهد کرد و در نتیجه ما شاهد بهبود عملکرد افراد و سازمان خواهیم بود.
وی با تاکید بر ارتقای تحرک در نیروی زمینی ارتش، گفت: اوج تحرک نیروی زمینی ارتش را در طرح مردم یاری در سیستان و بلوچستان شاهد بوده ایم که تمام کارها را ظرف 48 ساعت انجام داده است،  البته سرمنشا این حضور موثر و به موقع در حادثه زلزله سر پل ذهاب بوده است که با توجه به شرایط نامناسب جوی تمامی مجروحان و مصدومان قبل از غروب توسط بالگردهای هوانیروز به بیمارستان ها منتقل شده اند، امروز همگان می دانند که هرجا نیاز باشد نیروی زمینی ارتش در کمترین زمان ممکن در وسط میدان حاضر است.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش نیروی جهادی است، این نیرو ماموریت اصلی خود را به نحو احسن انجام می دهد و در امداد رسانی و مردم یاری نیز در کمترین زمان ممکن حاضر می شود، بطور مثال در استان سیستان و بلوچستان به محض اینکه حکم ماموریت ابلاغ می شود، کمتر از چند ساعت، تمام توان نزاجا دراین استان حاضر است. وقتی یک دختربچه در نقطه بسیار دور، یک درخواستی می کند و قبل از آنکه صدایش به گوش سایرین برسد نیروی زمینی در آنجا حاضر است، این نشانه نیروی جهادی بودن است.
فرمانده کل ارتش به آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش اشاره و تصریح کرد: امروز نیروی زمینی ارتش در مرزهای غرب و شرق کشور حضور دارد و هر جا که جان برکفان ارتش مستقر باشند امنیت کاملا برقرار است، نیروی زمینی ارتش همچنین از نظر تجهیزاتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد که با داشتن نیروی انسانی پادر رکاب، قوی و جهادگر توانسته است خود را سرپا و سربلند نگه دارد. منبع: ایسنا برچسب ها: فرمانده کل ارتش ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ، درخواست یک دختربچه ، ارتش ، تهدیدات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ارتش تهدیدات امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی نیروی زمینی ارتش فرمانده کل ارتش نیروی جهادی یک دختربچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین گفت اوکراین به دلیل کمبود مهمات با وضعیت دشواری در میدان نبرد روبروست.

«الکساندر سیرسکی» فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین روز شنبه اعلام کرد که وضعیت نیروهای اوکراینی در میدان نبرد رو به وخامت است.

فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین تاکید کرد که اعضای ائتلاف ناتو را از وضعیت دشوار عملیاتی و راهبردی اوکراین در میدان نبرد مطلع کرده است.

سیرسکی افزود که ارتش اوکراین اکنون به راکت، مهمات و تجهیزات نظامی غرب برای نبرد با روسیه نیاز دارد.

فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین روز شنبه در اظهاراتی تصدیق کرد که نظامیان ارتش اوکراین باوضعیت دشواری در خط مقدم نبرد مواجه هستند.

فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین در پیامی در شبکه تلگرامی خود نوشت: وضعیت در منطقه ای که نیروهای اوکراینی در آنجا مشغول عملیات هستند، همچنان دشوار است.

سیرسکی تاکید کرد که نیروهای نظامی روسیه در این مناطق از ظرفیت نیروی هوایی خود و همچنین برتری موشکی و مهمات توپخانه ای خود بهره می برند.

کد خبر 6090287

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق