Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:54:39 GMT

۸ نفر در جاده های مرگ ایلام کشته شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۵۳۳۰

۸ نفر در جاده های مرگ ایلام کشته شدند

گروه استان‌ها - حوادث مرگبار جاده‌ای در ایلام‌ حکایتی تمام نشدنی است، تصادف جاده‌ای در یک روز۸ نفر را به کام مرگ می‌برد و مسئولان دل خوش به این اظهار نظرند که؛ عامل انسانی منشاء حوادثات است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ کمتر روزی است که در استان ایلام خبری از تصادفات مرگبار گزارش نشود، خانوادهای داغدار و پدر و مادران و زن و فرزندانی در حسرت بازگشت عزیز سفر کرده‌ داغ بر دل نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چرایی این وضعیت مشکلات اعتباری، مشکلات اجتماعی، تعلل پیمانکار و به فراموشی سپرده شدن پروژه‌های راهسازی و ایمن سازی راه‌ها موثر و موجب افزایش آمار تلفات جانی و مالی در استان ایلام شده است.

آمار جان‌باختگان تصادفات در گیلان 25درصد کاهش یافتآخرین وضعیت مصدومان تصادف اتوبوس با تریلی در محور مواصلاتی کاشان تشریح شدتصادف زنجیره ای در آزادراه کرج- قزوین/برخورد 13 خودرو با اتوبوس یک فوتی برجای گذاشت

نمونه این حوادث جان دادن 8 شهروند ایلامی در محور ایلام به سرابله که شامگاه سه شنبه در این محور اتفاق افتاده است و در این حادثه 5 نفر کشته و 2 نفر مصدوم و در حادثه دیگری نیز به علت سقوط یکدستگاه خودرو در ارتفاع در همین مسیر سه نفر کشته برجای گذاشته است.

در میان کشته شدگان رئیس پلیس راهور شهرستان چرداول و یک نفر دیگر از پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان قرار دارد .

هرچند سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام عامل انسانی و انحراف به چپ را عامل این حادثه می‌داند اما به واقع سهم جاده‌ها و ضعف زیر ساخت‌های مواصلاتی استان ایلام در این حادثه موثر که هیچ مسئولی آن را نمی‌پذیرد.

به هرحال افکار عمومی در استان ایلام بر این باورند که؛ استاندارد نبودن جاده‌های ایلام، شرایط کوهستانی و وجود نقاط حادثه خیز و مسیرهای پر پیچ و خم بدون وجود تابلوهای بازدارنده و هشدار دهنده عامل این حوادث بوده و از مسئولان استانی و ملی 

خواهان آن هستند که در در احداث پروژه‌های بزرگراهی و پایان بخشیدن به حوادث پرتلفات جاده‌ای در محور ایلام به کرمانشاه سرعت عمل بیشتری داشته باشند و از وعده‌های بی عمل پرهیز کنند.

انتهای پیام/180/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت

سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه سواری پژو در محور دره شهر در منطقه زرانگوش، بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه به علت شدت برخورد خودرو ها، هر ۲ خودرو دچار آتش سوزی شدند، ادامه داد: متاسفانه چهار نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

سرهنگ کهزادی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف تجاوز به چپ کامیون اعلام شده است.

 دره شهر در فاصله ۱۲۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

منبع: ایرنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان