Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه نظارت و فنی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی در دست اجرای استان را تشریح کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، شهرام عباسی در گفت و گویی در مورد عملکرد گروه نظارت و فنی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در خصوص مسابقات پاورلیفتینگ گفت: در راستای برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ در ارومیه علی رغم مشکلات مالی، گروه نظارت و فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان با تلاش همکاران این واحد نسبت به انجام تعمیرات مورد نیاز در سیستم‌های برودتی از جمله سرویس و راه‌اندازی چیلرها، تهویه متبوع و همچنین سیستم روشنایی سالن شش هزار نفری غدیر و راه اندازی برق اضطراری اقدام نموده تا اجرای هر چه بهتر مسابقات سهمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه نظارت و فنی در سال جاری جهت همکاری در تامین برق اماکن تابعه نسبت به تعمیرات و راه اندازی موتور ژنراتورهای استادیوم شهیدباکری، اداره کل و سالن شش هزار نفری و شهرستان ها اقدام نموده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تعمیرات اساسی سالن ورزشی چایپاره، تخت سلیمان تکاب،  رزمی نقده، تعمیرات و آماده سازی زمین های تنیس مجموعه شهیدباکری جهت برگزاری مسابقات تنیس در ارومیه، تعمیرات کلی ساختمان‌های اداری پیرانشهر با وجود موانع مالی بسیار انجام پذیرفت.

رئیس گروه نظارت و فنی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: در سال جاری این واحد با افتتاح بیش از ۱۱ پروژه و همچنین کلنگ زنی ۴ پروژه کماکان در حال خدمت رسانی به جامعه ورزش استان است.

عباسی گفت: هم اکنون ۵۷ پروژه با مساحت ۵۸هزار و ۴۲۲ مترمربع در دست اجراست که تا به امروز با هزینه کرد ۱۰۳۳ میلیارد ریال اعتبار ،پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی داشته و برای تکمیل آنها ۱۵۴۱ میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی افزود: در طی سال گذشته و امسال ۱۱ پروژه در مساحت ۱۲هزار و ۶۱۴ مترمربع و با هزینه کرد ۲۳۶میلیارد ریال افتتاح گردید و ۴ پروژه جدید نیز با مساحت ۶هزار و ۷۰۰ مترمربع و اعتبار تخصیصی ۶۹میلیارد ریال آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان شهرام عباسی آذربایجان غربی ورزش و جوانان آذربایجان غربی پروژه های ورزشی پروژه های ورزشی آذربایجان غربی اداره کل ورزش و جوانان گروه نظارت و فنی آذربایجان غربی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود

شاهرخ شفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری این دوره از جشنواره گفت: بیست و نهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایری استان آذربایجان شرقی با توجه با بارندگی‌های قابل توجه در محل برگزاری مسابقات و شرایط مطلوب منطقه، صبح روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دشت هارنا بخش آبش احمد شهرستان کلیبر برگزار خواهد شد.

رئیس گروه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: با برنامه ریزی دقیق و با همکاری دستگاه‌های اجرایی، امیدواریم این دوره از جشنواره فرهنگی و ورزشی را هم بتوانیم به نحو شایسته برگزار نمائیم و جامعه سالم و با شور و نشاط در سطح استان داشته باشیم.

شفیعی با تقدیر از همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری این رویداد بزرگ اذعان کرد: قطعاً برگزاری چنین رویداد بزرگی که هزاران نفر را برای تماشا به این منطقه می‌کشاند، کار بسیاری سختی است که نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها می‌باشد که در همین زمینه از دستگاه‌های مختلف استان بخصوص مسئولین شهرستان کلیبر که شرایط را برای برگزاری این رویداد فرهنگی و ورزشی مهیا می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری چنین رویدادهایی، زنده نگه داشتن آداب و رسوم روستایی و عشایری بوده و در این جشنواره مردان و زنان عشایری در رشته‌های مختلف از جمله سوارکاری، طناب کشی، مچ اندازی، دوومیدانی و انواع بازی‌های بومی و محلی به رقابت پرداخته و در پایان از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

شفیعی با دعوت از عموم علاقه مندان به ورزش‌های بومی و محلی اظهار داشت: روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه منتظر حضور شما در دشت هارنا بخش آبش احمد، محل برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی هارنا هستیم.

کد خبر 6097130

دیگر خبرها

  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور