Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رئیسی در دیدار وزیر خارجه نیکاراگوئه گفت: جوشش روحیه انقلابی در میان جوانان، پشتوانه استقلال ملی است.

به گزارش برنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بعد از ظهر امروز چهارشنبه در دیدار "دنیس مونکادا" وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: ایستادگی در مقابل مطامع ناحق آمریکا، نیکاراگوئه را به الگویی برای کشورهای آمریکای لاتین و حرکت های ضد استکباری کشورهای این منطقه تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با اشاره به اینکه نام انقلاب نیکاراگوئه همواره برای مردم ایران نامی آشنا بوده است، افزود: مردم ایران همیشه برای ملت انقلابی نیکاراگوئه آرزوی موفقیت و پیروزی داشته و چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که روحیه انقلابی به ویژه در نسل جوان همواره باید زنده و شاداب باشد، رهبران انقلاب نیکاراگوئه هم نباید اجازه دهند گذشت زمان روحیه انقلابی را در مردم و بخصوص جوانان سرد کند.

دکتر رئیسی روابط بین دو کشور را خوب و سازنده توصیف کرد و اظهار داشت: البته سطح فعلی روابط کافی نیست و باید با بررسی های دقیق درباره ظرفیت های دو کشور، گام های بلند و جدی برای ارتقای سطح روابط برداشت.

"دنیس مونکادا" وزیر امور خارجه نیکاراگوئه نیز در این دیدار با ابلاغ سلام و تبریک رئیس جمهور نیکاراگوئه برای آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم، تصریح کرد: نیکاراگوئه مسیر تحقق اهداف انقلاب خود را ادامه می دهد و با کمک کشورهای دوست مثل جمهوری اسلامی ایران از اهداف و آرمان های مشترک کشورهای انقلابی به ویژه استکبار ستیزی صیانت می کند.

وزیر امور خارجه نیکاراگوئه خاطرنشان کرد: باید ساختارهایی ثابت و دائمی برای تقویت روابط سازنده دو کشور طراحی و اجرا کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیت الله رئیسی خارجه نیکاراگوئه روحیه انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است، گفت: امروز بهترین روز سابقه کاری من در ورزش کشور است که با یک اتفاق خوب همراه شد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ۳۵ سال است که سابقه حضور در ورزش کشور را داشته‌ام و می‌توانم بگویم امروز بهترین روز من در ورزش بوده و واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران است.

ادامه دارد…

دیگر خبرها

  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • وانگ یی: روابط پکن-واشنگتن رو به ثبات است/ بلینکن: آمریکا از استقلال تایوان حمایت نمی‌کند
  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد