Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز از افزوده شدن هزار صندلی سینما به شیراز با بهره‌برداری از پردیس سینمایی جوان خبر داد و گفت: مجموعه سینمایی جوان در میدان کوزه‌گری دارای پنج سالن سینما است و در مجموع هزار صندلی سینما در این مجموعه نصب می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده ظرف دو هفته آینده دو سالن تجهیز و به مرحله بهره برداری می‌رسد و بقیه سالن‌ها نیز ظرف یکی دو ماه آینده تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ابعاد و گنجایش پنج سالن سینمای این مجموعه با هم متفاوت است، افزود: به همین علت می‌تواند رده‌های مختلف سنی را با پخش فیلم‌های مختلف پوشش دهد و با توجه به وجود بافت مسکونی در اطراف میدان کوزه گری می‌توان از سالن‌های مختلف به منظور پخش فیلم برای کودکان و نوجوانان بهره برد.

شهردار شیراز با تاکید بر اینکه معتقد بودم نباید مردم احساس کنند که، چون این پروژه در منطقه کمتربرخوردار شهر واقع شده، در آن از مصالح و تجهیزات کم کیفیت استفاده می‌شود، افزود: به تیمی که وظیفه تجهیز این مجموعه سینمایی جوان را برعهده دارند گفتم باید اطمینان پیدا کنم که این مجموعه از نظر تجهیزات و دکوراسیون با دیگر مجموعه‌های سینمایی واقع در غرب شیراز و حتی پردیس‌های سینمایی شمال تهران برابری می‌کند.

اسکندرپور ادامه داد: ما نباید در اجرای پروژه‌های واقع در مناطق کمتر برخوردار اینگونه فکر کنیم که باید کیفیت کار پایین‌تر از دیگر نقاط باشد بلکه ساکنین همه نقاط شیراز برای ما محترم هستند و عزت و شان مردم همه شهر را یکسان می‌بینیم.

او اعلام کرد: اطمینان میدهم پردیس سینمایی جوان یکی از زیباترین و بهترین مجموعه‌ها از نظر سطح تجهیزات خواهد بود.

شهردار شیراز با بیان اینکه احداث مجموعه سینمایی جوان اقدامی ارزشمند است، گفت: به دلیل اینکه هم عملکرد محله‌ای و منطقه‌ای دارد و هم در سطح ملی می‌تواند خوش بدرخشد.

اسکندرپور افزود: پردیس سینمایی جوان در کنار پارک جوان واقع شده و یک مجموعه کامل را تشکیل می‌دهند. در قسمت بالایی پردیس سینمایی آمفی تئاتر روباز طراحی شده که در بعداز ظهر و شب می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین پشت بام این مجموعه سبز و به بوستان جوان متصل می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار شیراز پردیس سینمایی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان