Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@21:34:23 GMT

شکست استقلال برابر گل‌گهر سیرجان در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۲۶۶

شکست استقلال برابر گل‌گهر سیرجان در نیمه نخست

نیمه نخست مصاف دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان با برتری یک بر صفر مهمان به پایان رسید.

 در جریان مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با برتری تیم سیرجانی پایان یافت.

در دقایق ابتدایی بازی، توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم استقلال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مجیدی در تلاش بودند تا راهی به دروازه سفیدپوشان گل‌گهر پیدا کنند و بتوانند در همان اوایل کار تیم برتر میدان کنند.

در این بین محمد نادری از سمت چپ حرکت‌های خوبی از سمت چپ برای استقلالی‌ها به وجود آورد و مدافعان گل‌گهر را به زحمت انداخت اما تلاش این بازیکن نتوانست موقعیت خطرناکی برای آبی‌ها به وجود بیاورد.

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۱۴ رخ داد و مهدی قایدی در محوطه جریمه از سمت راست با یک پاس رو به عقب محمد نادری را صاحب موقعیت کرد که ضربه شوت این بازیکن با دفاع بازیکنان گل‌گهر همراه شد.

در دقیقه ۲۴ بازی، پورعلی بازیکن تیم گل‌گهر روی یک نفوذ، موقعیت خوبی برای شاگردان قلعه‌نویی به وجود آورد اما ضربه این بازیکن را سید حسین حسینی مهار کرد.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۵، دو تیم تلاش زیادی کردند که به دروازه یکدیگر نزدیک شوند تا اینکه در ثانیه‌های پایانی این نیمه، امین پورعلی روی ریباند یک توپ برگشتی، گل نخست بازی را به سود تیم سیرجانی به ثمر رساند.

در دقایق پایانی نیمه اول، درگیری میان کادر فنی استقلال و گل‌گهر شکل گرفت که در پایان این درگیری سعید الهویی از گل‌گهر و فرهاد مجیدی هم از تیم استقلال کارت زرد گرفت.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

ترکیب گل‌گهر: مهرداد بشاگردی، محمد آقاجانپور، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، احمدرضا زنده روح، و امین پورعلی./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

دانشگر فینال احتمالی جام حذفی را از دست داد

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم استقلال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با شکست خانگی سردار آزمون و یارانش برابر قهرمان جدید بوندس‌لیگا و تساوی مارسی در فرانسه برابر آتالانتا به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) به صورت همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها رم به بایرلورکوزن باخت و نبرد مارسی و آتالانتا با تساوی همراه بود.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم فوتبال رم برابر میهمان آلمانی خود بایرلورکوزن با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد. فلورین ویرتز در دقیقه 28 و رابرت آندریخ در دقیقه 73 گل‌های قهرمان جدید بوندس‌لیگا را به ثمر رساندند تا این تیم گام بلندی به سوی فینال بردارد و شانس خود برای کسب سه‌گانه را افزایش دهد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در دقیقه 79 این بازی به جای روملو لوکاکو به میدان رفت، اما نتوانست دروازه تیم اصلی خود را باز کند. 

صعود رُم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا

 

در بازی دیگر که در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی برگزار شد تیم فوتبال مارسی برابر آتالانتا به تساوی یک - یک رضایت داد. جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 11 گل نخست را برای نماینده ایتالیا به ثمر رساند و شانسل امبما در دقیقه 20 گل تساوی را برای میزبان فرانسوی زد.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده به میزبانی لورکوزن و آتالانتا برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون