Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@15:08:58 GMT

شکست استقلال برابر گل‌گهر در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۳۴۹

شکست استقلال برابر گل‌گهر در نیمه نخست

به گزارش ایرنا، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه عصر امروز (چهارشنبه) در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، استقلال به مصاف گل‌گهر سیرجان رفته است.

این دیدار در ورزشگاه آزادی و با قضاوت «سید وحید کاظمی» با کمک‌های محمد رضا ابو‍‌الفضلی ‌و حسن ظهیری در حال برگزاری است.

آبی‌پوشان تهرانی پس از پیروزی مقابل رقیب سنتی در شهرآورد بزرگ پایتخت پا به این مسابقه گذاشتند و به دنبال این هستند با غلبه بر شاگردان امیر قلعه‌نویی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در اندیشه کسب یک جام در این فصل است تا پایانی خوش را برای خود رقم بزند.

از طرف دیگر امیر قلعه‌نویی که در این فصل با گل گهر نتایج قابل قبولی گرفت، رویای بزرگی در سر دارد و می خواهد در نخستین فصل حضورش روی نیمکت تیم سیرجانی، آنها را به قهرمانی جام حذفی رسانده و کسب سهمیه آسیایی گل گهر را قطعی کند.

قبل از شروع مسابقه، بازیکنان و اعضای دو تیم یاد و خاطره شادروان کاظم محمدی بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال را گرامی داشتند.

پیش از آغاز بازی تمامی بازیکنان استقلال به سمت نیمکت سیرجانی‌ها رفته و از امیر قلعه‌نویی برای حضور در میدان رخصت گرفتند.

حدود ۳۰ نفر از هواداران استقلال، کنار سکوی بازیکنان ذخیره نشسته بودند و مشخص نبود از چه طریقی توانسته بودند به درون استادیوم راه پیدا کنند.

در دقیقه ۶ مسابقه فرهاد مجیدی به دلیل هم‌رنگ بودن لباسش با تیم گل ‌گهر از داور تذکر دریافت کرد و به وی کاور داده شده تا روی پیراهن خود بپوشد؛ سرمربی استقلال اعتراض خود را با پرت کردن کاور نشان داد و از صالح مصطفوی خواست به جای وی کنار خط برود.

شیخ دیاباته مهاجم استقلال در لیست ۲۰ نفره این تیم برای بازی امروز حضور ندارد. این بازیکن مدت‌هاست مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته است.

دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان به همراه مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار استقلال و گل گهر سیرجان را از نزدیک تماشا می‌کنند.

در دقایق ابتدایی مسابقه سرمربی گل‌گهر پس از اینکه سید وحید کاظمی به علیرضا علیزاده کارت زرد نشان داد اعتراضات شدیدی به داور مسابقه داشت و با شدت گرفتن اعتراض های قلعه‌نویی وی کنار زمین آمد و یک کارت زرد هم به قلعه‌نویی نشان داد تا به این شکل مانع از ادامه اعتراض‌ها توسط وی شود.

باوجود اینکه تا دقایق پایانی خطر خاصی روی دروازه تیم‌ها ایجاد نشد اما در دقیقه ۴۸ ارسال سعید صادقی از جناح چپ با اشتباه سید حسین حسینی در دفع توپ همراه شد و ضربه‌ برگشتی را امین پور علی به گل اول گل گهر تبدیل کرد.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

مهرداد بشاگردی، محمد آقاجانپور، علیرضا علیزاده، علیرضا ابراهیمی، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، احمدرضا زنده روح و امین پورعلی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی مجتبی خورشیدی علیرضا آرتا فرهاد مجیدی مجتبی خورشیدی قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ازبکستان رفت که این دیدار در پایان نیمه اول با برتری ۲ بر یک به سود ازبکستان به پایان برسد.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

با آغاز این دیدار تیم ملی فوتسال ایران تیم برتر میدان بود و ازبکستان هم نشان داد روی ضد حملات می‌تواند تیم بسیار خطرناکی باشد و در دومین دقیقه بازی از روی یک ضد حمله صاحب موقعیت تک به تک شد که ضربه بازیکن این تیم راهی در چهارچوب پیدا نکرد.

اما در دقیقه ۵ این بازیکنان تیم ملی ایران بودند که از روی یک حرکت از سمت چپ در موقعیت خوبی قرار گرفتند و پاس در عرض سالار آقاپور با دفع اشتباه مدافع ازبکستانی وارد دروازه شد تا نخستین گل ایران از روی گل به خودی به ثمر برسد.

برتری بازیکنان ایران ۲ دقیقه بیشتر طول نکشید و از روی خطایی که از فاصله ۱۵ متری نصیب ازبکستان شد بازیکن این تیم توانست با یک شوت روی زمین بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه بازی متعادل‌تر دنبال شد و سرعت بالای انتقال توپ ازبک ها از دفاع به حمله موجب شد بازیکنان ایران با احتیاط بیشتری بازی کنند و بی گدار به آب نزنند.

یکی از بازیکنان درخشان تیم ملی ایران در نیمه اول این بازی باقر محمدی بود که در چند صحنه با واکنش‌های دیدنی خود مانع از گلزنی بازیکنان حریف شد.

اما در حالی که ۲ دقیقه به پایان نیمه اول بازی زمان باقی مانده بود باز هم ازبکستانی‌ها موفق شدند دروازه تیم ملی ایران را باز کنند. در سوی دیگر میدان هم دروازه بان ازبکستان با واکنش‌های به موقع خود مانع از فرو ریختن دروازه شد تا نیمه اول با شکست ۲ بر یک ایران به پایان برسد.

کد خبر 6089279

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال