Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، یک روز پس از نشست سازمان بارزسی کل کشور به منظور کنترل سقف قرارداد بازیکنان فوتبال، نقل قولی از ابراهیم شکوری در فضای مجازی می چرخد که گفته است؛ بازیکنی که با پرسپولیس قرارداد ۲ میلیارد تومانی داشت، وقتی نیم فصل از این تیم جدا شد، با تیم دیگری قرارداد ۱۴ میلیاردی بست! ابراهیم شکوری، معاون باشگاه پرسپولیس ادعا کرد این باشگاه صنعتی بوده و از مراجع ذیصلاح خواست روی قراردادهای باشگاه های صنعتی نظارت بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی در فضای مجازی این نقل قول چرخید، ابتدا عده ای تصور کردند با توجه به کری های موجود میان استقلال و پرسپولیس، منظور شکوری، آرمان رمضانی است که نیم فصل از پرسپولیس به استقلال رفت اما از آن جایی که معاون باشگاه پرسپولیس ادعا کرده این باشگاه صنعتی بوده، پیدا کردنش کار سختی نیست.

محمد انصاری تنها بازیکنی بود که نیم فصل از پرسپولیس جدا شد و به یک باشگاه صعنتی پیوست. محمد انصاری که با یحیی گل محمدی به مشکل خورده بود، وقتی دید سرمربی پرسپولیس حتی در روزهایی که مدافع ندارد، باز هم از او استفاده نمی کند، نیم فصل با وجود داشتن قرارداد، از پرسپولیس جدا شد و به مس رفسنجان رفت.

ابراهیم شکوری مدعی است محمد انصاری با پرسپولیس برای فصل جدید دو میلیارد تومان قرارداد داشت اما وقتی به تیم مس رفسنجان پیوست برای نیم فصل دوم لیگ بیستم ۴ میلیارد تومان و برای فصل آینده ده میلیارد تومان قرارداد بست.

البته پیش از این در فضای رسانه ای این شایعه به گوش می رسید که محمد انصاری با پرسپولیس قراردادی به ارزش ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان داشت و قراردادش با مس رفسنجان برای یک فصل و نیم ده میلیارد تومان بوده و مس رفسنجان با مهدی کیانی هم برای همین مدت زمان، یازده میلیارد قرارداد بسته است!

درباره محمد انصاری در روزهای مدیرعاملی ایرج عرب در پرسپولیس این شایعه منتشر شده بود که انصاری به دیدار زنوزی مالک تراکتور رفته و با او ۴ میلیارد تومان توافق کرده اما بعد از جدایی برانکو از پرسپولیس، با عرب مدیرعامل وقت باشگاه قرار گذاشته و با نشان دادن عکس دو نفره اش کنار زنوزی در حالی که پیراهن تراکتور را به دست داشته، برای ماندن در پرسپولیس ۳/۵ میلیارد تومان طلب کرده و عرب هم او را با سه میلیارد و دویست میلیون تومان (جمع مبلغ قرارداد و متمم ها و آپشن ها) حفظ کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

استقلال و پرسپولیس زیرآب تیم های صنعتی را زدند

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلیارد تومان محمد انصاری مس رفسنجان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرارداد ۱۱ بازیکن پرسپولیس با پایان فصل به اتمام می‌رسد و این باشگاه طبق روال و قاعده برای اینکه بازیکنانش را از دست ندهد تکلیف تمدیدی‌های خود را مشخص کند. از ترابی، امیری، گولسیانی، صادقی، رفیعی، ریگی، اسماعیلی، هنانوف، فرجی و علی نعمتی به عنوان بازیکنانی یاد می‌شود. 

پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سعید صادقی جزو بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود نیست چون وی در ابتدای همین فصل قرارداد 2 ساله ای را با این باشگاه امضا کرده است اما باشگاه به طور جدی‌تر مذاکرات با مهدی ترابی، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر را آغاز کرده است.

باشگاه پرسپولیس باید نفراتی را هم که به طور اتوماتیک قراردادهایشان تمدید می‌شود یا قرارداد دارند تا پایان اردیبهشت به سازمان لیگ معرفی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل امیر محمد هوشمند به پرسپولیس (نساجی 1-1 پرسپولیس)
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس