Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-03@14:10:52 GMT

مسعود شجاعی از تراکتوری‌ها خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۷۱۰

مسعود شجاعی از تراکتوری‌ها خداحافظی کرد



کاپیتان سابق تیم‌ملی از تراکتوری‌ها خداحافظی کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتبال و تراکتور با به اشتراک گذاشتن پستی اینستاگرامی از پرشورها خداحافظی کرد تا رسما جدایی‌اش از این تیم را اعلام کند. شجاعی در قسمتی از متن این پست اینستاگرامی نوشته است: داستان دوست داشتن و علاقه دوطرفه ما موقتا به پایان رسید و متاسفم که نتوانستم چند ماه اخیر را هم در خدمت تیم و شما باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل عدم حضور شجاعی در چند ماه اخیر از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و اختلافی که بر سر چینش تیم در این رقابت‌ها با خطیبی پیدا کرد، بود. البته شجاعی تنها کسی نبود که بر سر این موضوع با خطیبی اختلاف داشت و دژاگه هم همراه هم‌بازی‌اش در تیم‌ملی بود. به همین دلیل دژاگه و شجاعی پس از لیگ قهرمانان آسیا دیگر برای تراکتور به میدان نرفتند.

همچنین احتمالا پس از جدایی حاج‌صفی و حالا شجاعی باید دژاگه را هم یکی دیگر از ستاره‌های جدا شده از تراکتور به حساب آورد. با این اوصاف دیگر هیچ کدام از کاپیتان‌های تیم‌ملی در تراکتور حضور ندارند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان افزود: شهرداری شهرکرد در سال گذشته ۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جدید برای استفاده در حوزه خدمات شهری، عمرانی و کنترل ترافیک و ۱۲ دستگاه تجهیزات با بیش از ۵۷ میلیارد تومان هزینه خریداری شد.
وی ادامه داد: یک دستگاه نمک پاش، تیغه پشت تراکتوری، یک دستگاه فلاسک آسفالت، یک دستگاه تانکر آب، یک پاکت جلو تراکتوری، ۵ دیتاگه پرس ۶۰۶ و دو دستگاه تیغه برف‌روب نیز خریداری شد.

دیگر خبرها

  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند