Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@23:20:39 GMT

دو پنالتی استقلال را فینالیست کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۷۶۵

دو پنالتی استقلال را فینالیست کرد

مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر سیرجان از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا شاگردان فرهاد مجیدی به دیدار نهایی برسند. امین پورعلی ابتدا دقیقه 4+45 گل‌گهر را پیش انداخت، اما وریا غفوری دو بار از روی نقطه پنالتی در دقایق 72 و 82 برای استقلال گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرهاد مجیدی در دومین تقابل با امیر قلعه‌نویی بار دیگر به پیروزی دست یافت. این سومین شکست قلعه‌نویی مقابل استقلال در این فصل از مسابقات بود. 

تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان انزلی نیز از ساعت 21 در ورزشگاه شهدای اهواز به مصاف هم رفتند تا تکلیف دیگر تیم صعود کننده مشخص شود. دیدار فینال، هفدهم مرداد در ورزشگاه نقش جهان اصهان برگزار خواهد شد. 

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور (60 - فرشید اسماعیلی)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری (69 - سبحان خاقانی) و مهدی قایدی.

ترکیب گل‌گهر: محمد آقاجانپور (46 - بهنام برزای)، علیرضا علیزاده، علیرضا ابراهیمی، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی (63 - مرتضی تبریزی)، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، احمدرضا زنده‌روح و امین پورعلی (83 - گادوین منشا).

داور: وحید کاظمی

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا

 به گزارش قدس آنلاین، دیدارهای نیمه‌نهایی فینال‌فور لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در روز جمعه در کشور ارمنستان برگزار شد و فینالیست‌های این دوره مشخص شدند.

در اولین دیدار تیم فوتسال پالما اسپانیا به مصاف بنفیکا پرتغال رفت و بعد از تساوی ۴ بر ۴ موفق شد در ضربات پنالتی حریف خود را شکست دهد.

تیم پالما در این دیدار مسلم اولادقباد ستاره تیم ملی فوتسال کشورمان را در اختیار داشت اما حسین طیبی به علت مصدومیت تیمش را همراهی نکرد.

پالما سال گذشته توانست قهرمان لیگ قهرمانان شود.

در دیگر دیدار این مرحله، بارسلونا اسپانیا به مصاف اسپورتینگ پرتغال رفت و توانست حریف خود با نتیجه ۵ بر ۴ را از پیش رو بردارد تا دومین فینالیست لیگ قهرمانان هم از کشور اسپانیا باشد.

دیگر خبرها

  • گل مهدی طارمی به چاوز از روی نقطه پنالتی (چاوز 0-3 پورتو)
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها