Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در جریان جلسه مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شهر اصفهان، هیأت رئیسه شورای شهر اصفهان اعضای خود را شناخت.

بر این اسا پس از برگزاری انتخابات محمد نورصالحی به عنوان رئیس، ابوالفضل قربانی به عنوان نائب رییس، سید امیر سامع به عنوان سید امیر سامع، فرزانه کلاهدوزان منشی اول، محمد صالحی منشی دوم و سخنگوی شورا، با اکثریت قاطع آرا انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه ابراز امیدواری کرد: این‌جمع به عنوان منتخبان مردم خدمت ارزنده داشته باشد در دوره‌های مختلف افراد متدینی عهده‌داد بوده‌اند و ما از آنها تقدیر و تشکر داریم.

محمد نورصالحی گفت: امیدوارم خالصانه در این مسولیت انجام وظیفه کنیم و در چارچوب قانون، همراه عدالت و انصاف و رعایت صلاح شهر از عهده این مسوولیت برآییم.

همچنین عضو هیات اجرایی انتخابات ششمبن دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان اصفهان، تاکید کرد: مهمترین وظیفه شهر انتخاب شهرداری در خود و شایسته است و امیدواریم این شورا با انتخاب شایسته زمینه رشد و اعتلای شهر را فراهم کند.

مرتضی آرسته با اشاره به حضور خود در پیش‌نویس قانون شوراهای شهر و روستا، گفت: برای رسیدن به این نقطه تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و لازم است این مسیر با قدرت ادامه یابد.

احمد زمانی رییس هیات نظارت بر انتخابات شهر اصفهان نیز در این مراسم گفت: انتخابات این دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با هماهنگی و همدلی و حضور مردم رقم خورد و باید از مردم تقدیر کرد‌.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان مراسم تحلیف شورای شهر صالحی شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو