Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:54:29 GMT

سپاهان در هفته اول لیگ برتر فوتسال به میدان نمی رود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۹۷۲

سپاهان در هفته اول لیگ برتر فوتسال به میدان نمی رود

علی افضل در گفت وگو با  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه آیا تیم سپاهان در چارچوب دیدارهای هفته اول لیگ برتر فوتسال برگزار می‌شود به زمین می‌رود، اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید هفته گذشته باشگاه سپاهان با خرید امتیاز باشگاه اهورای بهبهان وارد لیگ برتر شد اما تا امروز فرصت مناسبی برای عقد قرادادها نداشتیم و فقط توانستیم  با چهار بازیکن به توافق برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هم مشغول مذاکره با سایر بازیکنان مدنظر هستیم. 

وی تصریح کرد: تیم سپاهان به‌ تازگی به فوتسال آمده و مشکلاتی دارد که طبیعی است. انتظار می رود مسئولان هم با باشگاه همکاری کنند اما با توجه به مشکلات‌مان دلیل اصرار به برگزاری مسابقات را نمی‌دانم.

عضو هیات مدیره سپاهان و مدیر فنی تیم فوتسال این باشگاه خاطرنشان کرد: عده ای تلاش کردند باشگاه های بزرگ فوتبال مثل پرسپولیس، استقلال و تراکتور را به فوتسال بکشانند و اوضاع بهتر شود اما این مهم رخ نداد. در شرایطی که ما این اتفاق مهم را با موافقت هیات مدیره باشگاه سپاهان رقم زدیم. 

افضل خاطرنشان کرد: قطعا با وضعیت فعلی در بازی فردا حاضر نخواهیم شد و عدم لغو بازی اول با شرایط ناخواسته برای سپاهان اتفاق خوبی نیست. امیدوارم مسئولان تصمیمی بگیرند که مسئولان باشگاه در بدو ورود دلسرد نشوند زیرا این اتفاق قطعا به ضرر فوتسال خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عضو هیات مدیره سپاهان هفته اول لیگ برتر فوتسال سپاهان فوتسال علی افضل اهورا بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره

به گزارش "ورزش سه"، احمد اسماعیل‌پور، بازیکن سابق تیم ملی، که سال گذشته از سوپرلیگ چین راهی لیگ باشگاهی ایران شد و بمب نقل و انتقالات فوتسال ایران لقب گرفت، به مدت یک فصل دیگر برای کراپ الوند توپ خواهد زد. اسماعیل‌پور فصل پیش به علت مصدومیتی که از گذشته گریبان‌گیرش بود و خستگی ناشی از لیگ چین، در اکثر دیدارهای کراپ الوند غایب بود و حالا به نظر می‌رسد باری دیگر آمادگی خود را به‌دست آورده و به بدون هیچ مشکلی با پیراهن کراپ به میدان می‌رود.

برنده توپ برنزی جام جهانی 2016، سه دوره پیاپی در فصل‌های (۱۳۹۰، ۱۳۹۱، ۱۳۹۲) آقای گل لیگ برتر فوتسال ایران شد و در سال ۱۳۹۷ با رکورد خیره کننده ۶۴ گل در ۲۳ بازی، آقای گلی لیگ چین را به خود اختصاص داد، تا در تاریخ این کشور چنین تعداد گلی در طول یک فصل بی‌سابقه باشد.

اسماعیل‌پور که در دهه نود به عنوان آقای گل بی‌بدیل فوتسال ایران مشهور بود، در سال ۱۳۹۱ با پیراهن گیتی‌پسند ۹ گل در جام باشگاه‌های آسیا به ثمر رساند و کفش طلایی مسابقات را به‌دست آورد.

دیگر خبرها

  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال