Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی روز چهارشنبه در گفت و گویی درخصوص محور تاکیدات رهبر انقلاب بر اولویت های کاری دولت سیزدهم، اظهار کرد: انجام سفرهای استانی همراه با آسیب شناسی اقدامات گذشته مسئولان می تواند زمینه گفتگوهای صادقانه با مردم را فراهم کند.
 وی با اشاره به اینکه مردمی بودن و گفتگوی صادقانه با جامعه یکی از مهمترین مولفه هایی است که رهبر انقلاب به آن تاکید دارند، افزود: در واقع سفرهای ریاست جمهوری به مناطق مختلف کشور می‌تواند به مردمی بودن دولت کمک کند و ‌در نهایت زمینه رفع مشکلات را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه حل معضلات اقتصادی باید مبتنی بر برنامه تحولی باشد، افزود: اگر تیم اقتصادی دولت سیزدهم ظرفیت های کنونی کشور را احیا کند موانع تولید نیز برطرف خواهد شد.
 حجت الاسلام میرتاج‌الدینی گفت: رفع موانع تولید نیازمند آسیب‌شناسی و رفع بوروکراسی و میدان دادن به بخش خصوصی است و اعتبارات لذا این مهم باید در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار بگیرد.
 رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال واحدهای تولیدی در شرایط کنونی تحریم ها را دور می‌زنند و از طریق شرکت های ثالث اقدام به واردات کالاهای مورد نیاز می کنند اما دستگاه های داخلی به دلیل وجود بروکراسی ها موانع جدی ایجاد می کنند.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی استانداری آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی سیدمحمدرضا میرتاج الدینی استانداری آذربایجان شرقی توسعه اقتصادی سیدمحمدرضا میرتاج الدینی استانداری آذربایجان شرقی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برجسته کارگران در جهش تولید

بایستی توجه به شرایط کارگران به‌عنوان طلایه‌داران حضور در خط مقدم میدان اقتصادی در اولویت کارفرمایان باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز جهانی کارگر نشان از ارزش این قشر مهم در اقتصاد تمام کشورها دارد؛ البته این نگاه ابزاری صرف در کشور و صنعت ما جایی ندارد. عمل کارگران در مذهب ما ارزش والایی دارد تا آنجا که پیامبر مکرم اسلام (ص) بر دستان پینه‌بسته کارگر بوسه می‌زنند. در اسلام عمل کارگران عبادت محسوب می‌شود و کسب روزی حلال به‌قدری اهمیت دارد که پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند کسی که در راه کسب روزی برای خانواده‌اش تلاش می‌کند مانند مجاهد در راه خدا است.

در این چند سال اخیر که مقام معظم رهبری جهش تولید و رشد اقتصادی را در اولویت قرار دادند، کارگران تنها سربازان وفادار و درواقع ژنرال‌های واقعی ایشان در میدان نبرد اقتصادی بودند که باوجود تمام مشکلات، نگذاشتند چرخ‌های صنعت کشور از حرکت باز بماند. تأکید رهبر انقلاب بر رشد اقتصادی و جهش تولید نیز در راستای ثروتمند شدن کشور و متعاقب آن رفع مشکلات اقتصادی کارگران و بیکاری در جامعه است.

 تأکید رهبر انقلاب بر اینکه کارگر رکن جهش تولید است باید تلنگری بر کارفرمایان و سیاست‌گذاران کشور در این حوزه باشد. اینکه ایشان در دیدار پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری با کارگران می‌فرمایند: «نقش کارگر یک نقش برجسته است؛ یعنی نقش یک کارگر ماهر و باروحیه و پُرانگیزه، در جهش تولید، یک نقش انکارناکردنی و‌ غیرقابل‌انکار است» وظیفه دولت، مسئولین و کارفرمایان را سنگین‌تر می‌کند.

ازاین‌رو توجه به شرایط کارگران به‌عنوان طلایه‌داران حضور در خط مقدم میدان اقتصادی باید در اولویت کارفرمایان باشد.

رضا شریفی*

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • نقش برجسته کارگران در جهش تولید
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • گام عملی برای جهش تولید
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است