Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از مسابقه استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید:

*بازی بسیار خوب و جانداری بود و هر دو تیم برای پیروزی تلاش کردند. تیم ما در نیمه دوم خیلی بهتر کار کرد و با تعویض هایی که انجام دادیم، روند بازی را عوض کردیم و برنده شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*از بازیکنانم خیلی ممنون هستم و زحمت کشیدند. از حسین حسینی تشکر می کنم که در زمانی که یک بر صفر عقب بودیم، یک فرصت استثنایی را از حریف گرفت. در کل هنوز چیزی تمام نشده و از فردا برای فینال تلاش خواهیم کرد. *من دلیلی برای تعویض مهدی قائدی نمی‌بینم. او بسیار موثر است و چیزی که من می‌خواهم در زمین انجام می‌دهد. تعویض مطهری هم تاکتیکی است و بعضی مواقع می‌خواهیم سیستم بازی را عوض کنیم. ارسلان مطهری امشب خوب بازی کرد و امیدوار هستم که در بازی فینال گلزنی کند.

*من نظری در مورد صحبت های آقای قلعه نویی ندارم ولی امروز برای بردن علاوه بر عشق و صداقتِ مربیگری نشان دادم علم مربیگری هم تاثیرگذار است.

*نمی دانم قوانین بازی به بازی عوض می شود یا خیر؟ هر لباسی می پوشیدم داور بازی گفت که کمک داوری که در آن سوی زمین است نور استادیوم به چشمش می خورد و لباس شما را یا سفید می بیند و یا آبی.حالا من باید از فردا من جستجو کنم که چه رنگی با نور استادیوم همخوانی ندارد که ان شاالله داور اشتباه نگیرد! من هم آبی پوشیدم و هم لباسی که به تن دارم. با این لباس ۳ بازی قبل کنار خط بودم. نمی دانم این قانون است یا بستگی به نمره چشم داور دارد اما اگرقانون است به ما بگویند که ما یک لباس دیگر بپوشیم.

 

  بیشتر بخوانید: کاوه رضایی به اود هورلی بلژیک پیوست + فیلم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مارینوس اوزونیدیس امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان، اظهار کرد: مس رفسنجان سبک خود را نسبت به نیم فصل اول تغییر داده و بازی متفاوتی انجام می دهد، به همین دلیل فردا انتظار بازی خوبی برای هر دو تیم دارم و برای ما خیلی مهم است.

وی بابیان اینکه در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد، افزود: هر دو تیم بازی گذشته را در جام حذفی انجام دادند و بردند؛ مطمئنم با توجه یه اینکه هواداران هر دو تیم به ورزشگاه می آیند، بازی خوبی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تصریح کرد: فردا هر دو تیم می‌خواهند برنده بازی باشند و انتظار بازی خوبی دارند؛ امیدوارم در پایان ما خوشحال باشیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بازی های اخیر، با بیان اینکه در بازی های احیر شایسته باخت نبودیم، بیان کرد: نسبت به نیم فصل اول خیلی بازیکن مصدوم داشتیم مخصوصاً در خط دفاعی و هافبک و همیشه مجبور بودیم تغییرات بدهیم و با توجه به تمام این موضوعات اجرای بدی نداشتیم.

اوزونیدیس با اشاره به اینکه به بازیکنان جوان بها داده‌ایم، ادامه داد: برای بازی فردا هم مصدوم داریم و وقتی مصدومیت پیش می آید، بازیکنان جوان شانس پیدا می‌کنند که خودشان را نشان دهند و آنجه در این شرایط فارغ از جایگاه در جدول مهم است، این است که چیزی به دست آوریم و بازیکنانی برای فصل آینده بسازیم.

وی علت عمده مصومیت ها را به دلیل شرایط زمین دانست و گفت: تیم برای سل آینده حتماً باید به سیرحان برود؛ شرایط زمین تهران خوب نیست، وتغییر شرایط زمین سفت روی زمین نرم باعث مصدومیت شده است. از باشگاه خواستم تیم سال آینده به سیرجان برود.

کد خبر 749440

دیگر خبرها

  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم)
  • ببینید | گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل
  • ببینید | لحظه دیدنی گل مهدی قائدی مقابل الوصل
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم