Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی گل گهر سیرجان به داوری بازی تیمش برابر استقلال شدیدا معترض است.

استقلال و گل گهر در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 1 استقلال به پایان رسید. امیر قلعه نویی، سرمربی گل گهر پس از پایان بازی به داوری مسابقه شدیدا معترض بود.

به گزارش طرفداری؛ امیر قلعه نویی درخصوص این بازی گفت:

روز خبرنگار را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله خبرنگاران راستینی که قلم‌شان عدالت دارد و با ظلم مبارزه می‌کنند، واقعیت را بنویسند. این چهارمین دیدار ما با استقلال است که به خاطر اشتباه داوری باختیم. اگر پنالتی اول درست بود، من دست کاظمی را می‌بوسم. استقلال حتی نزدیک دروازه ما هم نشد و تا قبل از آن هم باید 3-0 جلو می افتادیم. این ظلم به یک شهرستان 300 هزار نفری است. اگر می خواهید چنین کنید بهتر است فوتبال را جمع کنید. واقعا ظلم است.

وی افزود:

نمی‌دانیم از این ظلم به چه کسی پناه ببریم. حرف هم که می‌زنیم ما را محروم می‌کنند. در بازی قبل دو پنالتی ما را نگرفتند که می‌توانستیم چهارم شویم. الان همه چیز به نفع ما بود. توپ به بالای دست یونس شاکری خورده و آن را پنالتی گرفتند. به نظر شما ما چه کنیم؟ فقط می‌توانیم به خدا واگذار کنیم. چون از این سازمان ها فقط ظلم و بی عدالتی می بینیم.

امیر قلعه نویی درخصوص پشت پرده این ظلم گفت:

من نمی دانم کیست. شما برید ببینید چه کسی است. اگر هم بدانیم که کاری نمی توانیم بکنیم. همین بازی را ببینید، یک بازی که تکلیف نماینده آسیا را مشخص می کند چنین داوری را می گذارند. این ظلم به یک شهرستان 300 هزار نفری است. ما وقتی جلو بودیم رو به جلو بازی می کردیم و آن ها وقتی 2-1 شدند فقط وقت کشی کردند. این فوتبال نیست، ظلم است. 40 سال است ظلم می شود در این مملکت.

بازیکنان ما یک سال زحمت کشیدند، اما عملا حق شان خورده می شود. این حق خوری هم بخاطر امیر قلعه نویی است. شما ببینید بازی با پرسپولیس پنالتی ما را نمی گیرند، بازی با تراکتور گل سالم ما را نمی گیرند. اشتباه وقتی تکرار می شود، می شود تصمیم. دو سال و نیم است دارد این اشتباهات انجام می شود. بیژن حیدری پنالتی که برای دیاباته گرفت. موعود بنیادی فر پنالتی برای قائدی گرفت. عارف غلامی بازی قبل باید اخراج می شد. بعد می روند بازی های آسیایی که داور قانون را انجام می دهند، می گویند در حق تیم های ایرانی ظلم شده است. نه، شما اینجا ظلم می کنید، آنجا باید جواب بدهید. آن بالا هم خداست. این ها اصلا نزدیک دروازه ما شدند؟ ما هم در 1-0 می توانستیم خیلی کارها کنیم اما ما هم لقمه مان سالم است، هم نطفه مان. واگذارشان می کنیم به خدا. فقط دلم برای بازیکنان می سوزد که مظلوم واقع شدند. آقای منصوریان بیا جواب بده. شما که آن حرف ها را زدید، بیا جواب بده. پنالتی سالم ما را می گیرند، آقایان صدایشان در آمده است. چطوری وقتی می برید همه چیز تاکتیکی است، یک بازی که می بازید اسم امیر قلعه نویی را می آورید. من دقیقه 1 فهمیدم این بازی چه خبر است.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: بعد از استراماچونی استقلال را به من دادند، قبول نکردم؛ هشدار داده بودم استراماچونی ایرانی نیست! فن زیبای کُنده از حسن یزدانی و کسب 4 امتیاز در ثانیه های پایانی کشتی مقابل حریف روس در نیمه نهایی کشتی آزاد المپیک / فیلم رکوردشکنی لاشا تالاخادزه؛ غول گرجستانی وزنه 265 کیلویی را مهار کرد / فیلم واکنش جردن باروز به فینال قرن میان حسن یزدانی و دیوید تیلور گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

باواریایی‌ها با قبول تساوی خانگی مقابل حریف اسپانیایی‌شان کار خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخت کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

گل نخست بازی در دقیقه 24 روی پاس دقیق و تماشایی تونی کروس برای وینیسیوس جونیور و توسط وینگر برزیلی رئال مادرید به ثبت رسید و همین گل پیروزی میهمان اسپانیایی در پایان نیمه نخست را به همراه داشت. در نیمه دوم اما بایرن مونیخ شروعی امیدوارکننده و بهتر داشت و در عرض چهار دقیقه نه تنها گل خورده را جبران کرد، بلکه گل دوم را هم زد و از حریفش پیش افتاد.

گل نخست به شیوه‌ای زیبا توسط لروی سانه در دقیقه 53 به ثمر رسید، زمانی که بال آلمان در حرکتی از سمت راست به سبک آرین روبن ستاره سابق باواریایی‌ها به سمت چپ رفت و با ضربه‌ای زیبا دروازه آندری لونین را باز کرد. پس از او جمال موسیالا پیشروی خطرناکی به محوطه جریمه حریف داشت که با خطا لوکاس واسکز و اعلام یک پنالتی به سود بایرن مونیخ همراه شد، پنالتی که هری کین آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد. بایرن مونیخ اما قدر برتری‌‌اش را ندانست و با تقدیم یک پنالتی به حریف که حاصل خطای کیم مین جائه روی رودریگو بود، سبب شد که وینیسیوس جونیور در دقیقه 83 دبل کند.

تورپین داور دیدار بایرن مونیخ - رئال مادرید شد

 

تساوی در خانه کار بایرن مونیخ را برای صعود سخت کرد، چرا که اکنون این تیم تنها با کسب پیروزی در بازی برگشت در مادرید (چه در وقت‌های عادی، اضافه یا ضربات پنالتی) می‌تواند به مرحله بعدی برود.

در دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 22:30 دیگر نماینده آلمان، بوروسیا دورتموند میزبان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی