Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@13:52:25 GMT

روملو لوکاکو تصمیم گرفته راهی چلسی شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۷۱۲۷

لوکاکو می خواهد به چلسی بازگردد.

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر به اطلاع سیمونه اینزاگی رسانده که می خواهد راهی چلسی شود.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، روملو لوکاکو در ابتدا قصد نداشت از اینتر جدا شود و حتی به منچسترسیتی در فصل بهار پاسخ منفی داد. مهاجم بلژیکی در آن مقطع به پروژه جاه طلبانه اینتر اعتقاد داشت اما با جدایی آنتونیو کونته و سپس اشرف حکیمی نظر او عوض شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاکو بنا به دلایل غیر مالی تصمیم گرفته راهی چلسی شود و این تصمیم خود را به اطلاع سیمونه اینزاگی و مدیران اینتر رسانده است. مالکان چینی نراتزوری نیز به اطلاع مدیران باشگاهشان رسانده اند تا آنجا که ممکن است حداکثر رقم را از فروش او کسب کنند (130 میلیون یورو). پس از نهایی شدن فروش لوکاکو، اینتر برای جذب دوان زاپاتا از آتالانتا اقدام می کند. ارزش مهاجم 30 ساله کلمبیایی حدود 40 میلیون یورو است.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: بعد از استراماچونی استقلال را به من دادند، قبول نکردم؛ هشدار داده بودم استراماچونی ایرانی نیست! فن زیبای کُنده از حسن یزدانی و کسب 4 امتیاز در ثانیه های پایانی کشتی مقابل حریف روس در نیمه نهایی کشتی آزاد المپیک / فیلم رکوردشکنی لاشا تالاخادزه؛ غول گرجستانی وزنه 265 کیلویی را مهار کرد / فیلم واکنش جردن باروز به فینال قرن میان حسن یزدانی و دیوید تیلور گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان جهانی غذا اعلام کرد: وضعیت در غزه به ویژه در موارد گرسنگی که به جان‌باختن می‌انجامد، پیچیده است.

این سازمان بیان کرد: باید در روند ورود کمک‌ها به نوار غزه به صورت فوری تسهیل صورت بگیرد. عدم ورود کمک‌های کافی به نوار غزه خطر قحطی در این باریکه را در پی دارد.

سازمان جهانی غزه با اشاره به افزایش شمار کودکان دچار سوءتغذیه در غزه تصریح کرد: سوءتغذیه شمار بیشتری از کودکان غزه را به ثبت رسانده‌ایم.

از سوی دیگر برنامه جهانی غذا نیز اعلام کرد: روز به روز به حالت قحطی و گرسنگی در غزه نزدیک می‌شویم. معیارهای بروز قحطی طی ۶ هفته آینده در نوار غزه بروز خواهد یافت.

گفتنی است رژیم صهیونیستی با تحمیل قحطی و گرسنگی به مردم نوار غزه به ویژه ساکنان شمال این باریکه، شماری از فلسطینیان به ویژه کودکان را به شهادت رسانده و از قحطی و گرسنگی به عنوان سلاحی در برابر اهالی غزه استفاده کرده است.

کد خبر 6087949

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال