Web Analytics Made Easy - Statcounter

بال چپ تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید استقلال پتانسیل قهرمانی در جام حدفی فوتبال ایران را دارد.

به گزارش ایسنا، بابک مرادی پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل گل گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: به طور حتم تیم فوتبال استقلال از پتانسیل قهرمانی در فینال جام حذفی فوتبال ایران برخوردار است و در این شک و تردید نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد این که فصل بعد در تیم فوتبال استقلال خواهد ماند یا خیر؟ گفت: من با تیم فوتبال استقلال تهران قرارداد دارم و با کمال میل در این تیم می‌مانم.

بال چپ تیم فوتبال استقلال تهران هم‌چنین در رابطه با این که آیا در دیدار فینال جام حذفی حضور خواهد داشت یا خیر؟ بیان کرد: بله به اگر خدا بخواهد در دیدار فینال حضور خواهم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بابک مرادی تيم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال گل گهر سیرجان جام حذفي فوتبال ايران استانی ورزشی تیم فوتبال استقلال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!