Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: ۲۱۰۰ نفر در استان بوشهر به عنوان خادم‌یاران امام هشتم فعالیت می‌کنند که شامل۴۰ درصد بانوان و ۶۰ درصد آقایان می‌باشند.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس در استان بوشهر ادامه داد: خادم‌یاران استان بوشهر در قالب ۲۰ کانون تخصصی در حوزه‌های مختلف و شناسایی افراد نیازمند در استان فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: استان بوشهر در دهه کرامت میزبان دو تیم از خادمان و سفیران بارگاه منور رضوی تحت نام‌های شهید قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی‌المهندس در شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان بود که با جشن‌های زیر سایه خورشید را در قالب ۳۵۶ برنامه برگزار نمودند.

محبی خاطرنشان کرد: هر خادم‌یار در جامعه نمادی از حرم امام رضا (ع) بوده و لازمه خادم‌یار شدن اخلاق رضوی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر فرید محبی کانون استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالداران عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحدها فعال و ارائه خدمات دارند.

وی افزود: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران با بیان اینکه بازار خلیل آباد فعال و پر جوش است، گفت: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم افزود: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

وی نیز از فعالیت ۱۵۰ واحد صنفی در اجرای طرح ارائه خدمات به مردم در طرح دولت سیزدهم در خصوص کالا برگ‌ها دارد.

کد خبر 6088151

دیگر خبرها

  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود