Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@18:13:37 GMT

دستگیری عاملان فروش مجوز تردد استانی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۷۶۰۴

سه مرد که با تبلیغ در فضای مجازی مدعی بودند می‌توانند برای متقاضیان مجوز تردد استانی دریافت کنند از سوی پلیس فتا دستگیر شدند.

به ‌گزارش ایران، چندی قبل کارشناسان پلیس فتا ضمن رصد شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات فروش مجوز تردد استانی رو‌به‌رو شدند با بررسی ماجرا و پیگیری موضوع مشخص شد سه نفر با انتشار این تبلیغات در فضای مجازی مدعی دریافت و فروش مجوز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب با دستگیری این سه متهم آنها برای تحقیق و بازجویی به پلیس فتا منتقل شدند.

سرهنگ «داوود معظمی گودرزی» رئیس پلیس فتا تهران بزرگ شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌ها اعتراف کردند از طریق فضای مجازی قصد فروش مجوز تردد بین شهری استانی را داشتیم که توسط پلیس رصد و دستگیر شدیم.

با دستگیری متهمان، تحقیقات برای شناسایی افرادی که از آنها کلاهبرداری شده و بررسی دیگر زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد. متأسفانه برخی از شهروندان با وجود هشدارهای پلیس به تبلیغات فضای مجازی اطمینان کرده و وجوهاتی را واریز می‌کنند که منجر به کلاهبرداری از آنها شده و مجبور شدند در دادسرا طرح شکایت کنند.

یکی از متهمان در بازجویی‌ها گفت: ما مجوزهای تردد را جعل نمی‌کردیم بلکه از آنجا که خودم ۲ بار در سال گذشته مجوز تردد گرفته بودم، قصد داشتم با مراجعه به مرکز صدور مجوز و ایستادن در صف مجوز بگیرم.

براساس این گزارش، درخواست‌کنندگان و خریداران این مجوزها نیز مرتکب بی‌قانونی شده و تحت پیگیری قرار می‌گیرند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری ارشا اقدسی دستگیری عاملان فروش مجوز تردد المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری ارشا اقدسی فضای مجازی فروش مجوز مجوز تردد پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر