Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۳ مردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جاساز ۴۳۶ کیلو تریاک در اتاق عقب کامیون لو رفت

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز، ۴۳۶ کیلو تریاک در بازرسی از اتاق عقب کامیون کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی قلاتویه نی‌ریز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور کرمان-شیراز به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی با تیزبینی و هوشیاری موفق شدند در بازرسی از آن کامیون، ۴۳۶ کیلو تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در اتاق عقب کامیون جاسازی شده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: محور‌های مواصلاتی استان فارس محل ناامنی برای قاچاقچیان می‌باشد و پلیس با سوداگران مرگ با جدیت و قاطع برخورد قانونی می‌کند.

کشف ۱۰۰ کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۰۰ کیلو حشیش و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس فارس و یزد خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاتم (استان یزد) با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سوداگر مرگ قصد انتقال یک محموله تریاک از "سیستان و بلوچستان" به "شیراز" دارد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور سیستان و بلوچستان-شیراز اعزام و یک سواری پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچی مشاهده و دستور ایست را صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی نی‌ریز موفق شدند سواری ۴۰۵ را توقیف کنند، افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلو حشیش کشف شد.

سردار ملک‌زاده بیان کرد: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

دستبند پلیس کازرون بر دستان سارق سابقه‌دار

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و منزل و کشف ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان کازرون، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌‍‌دار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف ۲۸ کیلو مواد مخدر در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۲۸ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۲ متهم طی دو عملیات ضربتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: شب گذشته مأموران کلانتری ۱۳ عباسیه شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود مقداری مواد مخدر دپو کرده است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۱۴ کیلو تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز گفت: در عملیاتی دیگر مأموران کلانتری "۱۳ عباسیه" حین گشت زنی به یک سواری پژو پارس مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند سواری پژو پارس را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند، عنوان داشت: در بازرسی از آن خودرو ۱۴ کیلو حشیش کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

جوجه‌های احتکار تحویل کشتارگاه شدند

فرمانده انتظامی خرامه از شناسایی یک واحد مرغداری و کشف ۶۲ هزار قطعه جوجه زنده احتکار به ارزش ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ زمان‌اله کریمی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی خرامه با اقدامات فنی و تخصصی از وجود تعداد زیادی جوجه زنده احتکار در یک واحد مرغداری مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره صنعت و معدن به آن محل اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۶۲ هزار قطعه جوجه زنده که مالک به قصد بالا رفتن قیمت احتکار کرده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان اینکه کارشناسان ارزش جوجه‌های احتکار شده را ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: مالک مرغداری برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و جوجه‌ها تحویل کشتارگاه شدند.

ماینر‌های قاچاق در فسا خاموش شد

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر استخراج ارز دیجیتال توسط افراد سودجو در ۲ منزل شخصی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران یگان امداد قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به مکان‌های از قبل تعیین شده اعزام و در بازرسی از آن دو منزل موفق شدند ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

کشف گنج یاب قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از کشف یک دستگاه گنج یاب قاچاق و دستگیری ۳ نفر متهم خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی "میشان" هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودرو سمند مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک دستگاه گنج یاب قاچاق کشف و ۳ سرنشین دستگیر شدند، گفت: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، افزود: از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت‌های این گونه افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت در ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان از دستگیری یک سارق و کشف ۱۳ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در سطح حوزه استحفاظی، مأموران آگاهی ارسنجان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را دستگیر کنند، گفت: متهم در بازجویی اولیه به ۱۳ فقره انواع سرقت از جمله اماکن خصوصی، دولتی و درون خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ارسنجان با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست ضمن عمل به هشدار‌های پلیسی در زمینه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد و وسائل نقلیه مشکوک مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برخورد ۲ خودرو با یکدیگر حادثه آفرید

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: در برخورد پژو ۴۰۵ با سواری روا در محور روستایی اقلید، ۲ نفر کشته و یک نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره تصادف فوتی در محور روستایی "اقلید" به ماموران اعلام و سریعا به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران پلیس راه در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری روا با ۲ سرنشین با یک پژو ۴۰۵ به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان عنوان داشت: در این حادثه راننده و سرنشین پژو روا در دم فوت و راننده ۴۰۵ مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

سرهنگ دهقانی با ببان اینکه کارشناسان پلیس راه در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از جانب راننده پژو ۴۰۵ اعلام کردند، به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب بی مورد و تغییر مسیر‌های ناگهانی حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین احترام بگذارند.

عامل تشویش شهروندان لارستانی دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری فردی خبر داد که با تهیه و انتشار کلیپ در فضای مجازی در خصوص حوادث اخیر خوزستان قصد تشویش شهروندان داشت.

سرهنگ ناصر حیدری بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی لارستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی با انتشار کلیپی در فضای مجازی سعی در تشویش اذهان عمومی به انگیزه اغفال و حضور جوانان در خیابان‌ها و سردادن شعار علیه نظام دارد که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کارخود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی با بررسی دقیق موفق شدند هویت متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات این شهرستان در مخفیگاهش دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی لارستان با بیان ایتهک فرد دستگیر شده در بازجویی اولیه و مواجه شدن با مستندات پلیس به جرم خود اقرار و پس از ان تحویل مراجع قضائی شد، گفت: نیروی انتظامی با تمام توان با اخلالگران نظم و امنیت در فضای حقیقی و مجازی برخورد قاطع می‌کند و از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت برخورد با چنین مواردی مراتب با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی فرمانده انتظامی استان فارس جانشین فرمانده انتظامی ماموران انتظامی انتظامی شهرستان شهرستان خبر بازرسی از آن خود قرار دادند خصوص یک دستگیری سارق ماموران پلیس سارق حرفه ای دستور کار اماکن خصوصی بررسی موضوع دستگیر کنند میلیون ریال کیلو تریاک یک قاچاقچی کیلو حشیش فقره سرقت مطلع شدند مواد مخدر موفق شدند پلیس راه پژو ۴۰۵ نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان