Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@09:18:25 GMT

تخریب ۲۰ روستای الموت غربی بر اثر سیلاب

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۷۷۱۵

بخشدار الموت غربی قزوین از تخریب ۲۰ روستا و مسدودسازی ۵۰ راه روستایی بر اثر سیل در این بخش خبر داد.

محمدرضا مولایی با اشاره به سیل اخیر در بخش الموت غربی و خسارات وارده به کشاورزان، روستاها و راه‌های روستایی اظهار کرد: در سیل اخیر که بر اثر بارش‌های شدید باران در منطقه الموت غربی رخ داد، حدود ۵۰ راه روستایی در این منطقه مسدود و ۲۰ روستا تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم بخش الموت غربی خسارات فراوانی دیده‌اند و بسیاری از منازل تخریب شده است و نیازمند کمک دستگاه‌های متولی هستند.

بخشدار الموت غربی با اشاره به بازدیدهای پیوسته مجموعه بخشداری از روستاهای حاشیه شاهرود و مناطق آسیب‌دیده، تصریح کرد: ما به‌صورت شبانه‌روزی در منطقه و در کنار مردم الموت هستیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون جوی‌ها و کانال‌های آب کشاورزی از بین رفته، بسیاری از باغات، مزارع و شالیزارها آسیب‌دیده و همچنین لوله‌های آب آشامیدنی در روستاها نابودشده است و باید در این حوزه‌ها کار جهادی صورت گیرد تا از مشکلات مردم که ناشی از سیل است کاسته شود.

بخشدار الموت غربی در پایان از مسئولان و دستگاه‌های متولی تقاضا کرد تا نگاه ویژه‌ای به بخش الموت غربی و مردم این بخش داشته باشند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: الموت غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

علی سملیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از درخواست‌های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای بن بید و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

وی افزود: بن بید، روستایی از توابع شهرستان دشتی با ۵۱ خانوار و جمعیت ۱۷۰ نفر می‌باشد.

سملیان اظهار کرد: پروژه سایت روستای بن بید، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پیمانکاری شرکت ایرانسل با تکنولوژی 3G/4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می‌تواند سبب توانمندسازی و تأثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود.

وی افزود: ICT در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگونی مانند آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می‌شود.

کد خبر 6090302

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد