Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

خداحافظی سعید معروف از والیبال و واکنش هم تیمی هایش/ تبریک ورزشکاران به مدال آوران ایرانی در کُشتی المپیک/ اعتراض الهه منصوریان به تغییر ناگهانی تاریخ مسابقاتش

 

محمدهادی ساروی، کشتی‎گیر ایرانی که مدال برنز رقابت‎های کشتی المپیک را کسب کرده در جدیدترین فعالیت مجازی‎اش پست زیر را منتشر کرد.

"دلم می خواست که رنگش طلایی بود مثل خورشید سرزمینم ایران،اما خدا میداند که برای همین مدال برنزین هم  چه خون دلها که نخورده ام و چه ساعتها که نجنگیده ام همراه با مادرانی که دست به دعا نشسته بودند و  پدرانی که منتظر حس غرور بوده اند.وقتی پرچم سه رنگ ایران عزیز به اهتزاز در می آمد .
برای مادرم ، برای برادرم ، برای دوستانم ، برای آمل بزرگ و برای ایران سربلند و همه آنهایی که منتظر گردن آویز طلا بوده اند سر سپاس فرود می آورم و از همین جا دستبوس محبت همه کسانی که از اعماق وجودشان دعای خیرشان را بدرقه راهم کرده اند هستم .
از همین امروز آماده نبرد برای المپیک بعدی می شوم،کار سختی است اما حس غروری که وقت پرواز پرچمت در میان آن همه رقیب به وجودت ساری می شود قابل وصف نیست .
از من بپذیرید و برایم دعا کنید چرا که هیچ مدالی ارزشمند نیست اگر باعث سربلندی شما  مردم غیور و مهربان نباشد"

 

حسین نوری، کشتی‎گیر ایرانی با انتشار پست زیر در صفحه‎اش مدال آوری محمدرضا گرایی در المپیک را تبریک گفت.

 

حمید سوریان، کشتی‎گیر پیشکسوت کشور در جدیدترین فعالیت مجازی‎اش در واکنش به مدال آوری کشتی‎گیرهای المپیکی پستی را منتشر کرد.

"مردم عزیز ایران، مدال طلای رضا گرایی مبارک‌تان باشد. کشتی فرنگی ایران باز هم برق مدال طلای المپیک را دید. طلایی که در مبارزه یکطرفه و بدون حرف و حدیث به دست آمد. حق هادی ساروی هم حضور در فینال بود تا برای مدال طلا مبارزه کند. اما دیدید که چگونه فرنگی‌کار شایسته‌تر را به جای فینال، به دیدار رده‌بندی فرستادند!
به رضا و هادی و خانواده‌هایشان از صمیم قلبم تبریک می‌گویم. همچنین به محمد بنا و همکاران پرتلاش و بی ادعایش که با تمام وجود زحمت کشیدند.
کشتی فرنگی دو مدال ارزشمند از میدان بسیار سخت المپیک به دست آورد. در حالیکه علی گرایی و نجاتی هم لیاقت سکوی المپیک را داشتند. میرزازاده هم به مسابقه رده‌بندی رسید.
می‌دانید که حمایت‌های شما، همیشه به بچه‌ها انرژی و انگیزه می‌دهد. کشتی آزاد نیز شروع بسیار خوبی داشت و در روزهای آینده افتخارآفرین خواهد بود.
مطمئن باشید که کشتی‌گیران ایران برای شاد کردن دل شما، همه وجودشان را روی تشک می‌گذارند"

 

سیامک نعمتی، بازیکن باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویری از خود در صفحه مجازی‎اش نوشته است:

"زندگی هرگز نمی تواند کامل باشد
اما همیشه می تواند زیبا باشد"

 

سردار آزمون، فوتبالیست جوان ایرانی در جدیدترین فعالیت مجازی‎اش تصویر متفاوتی از خود را منتشر کرد.

 

حنیف عمران زاده، بازیکن سابق فوتبال در واکنش به درگذشت کاظم محمدی، بازیکن سابق فوتسال براثر کرونا استوری زیر را منتشر کرد.

 

دانیال شه‎بخش، ورزشکار بوکس آماتور اهل ایران تصویرنوشته‎ای را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشت.

 

سعید عبدولی، کشتی‎گیر ایرانی با انتشار استوری زیر در صفحه‎اش بابت کسب مدال طلا توسط محمدرضا گرایی ابراز خوشحالی کرد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار آزمون محمدرضا گرایی المپیک ۲۰۲۰ توکیو مدال طلای المپیک کشتی گیر کشتی گیر ایرانی فضای مجازی مجازی اش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال رُم امشب در سی‌وچهارمین بازی‌اش در فصل جاری سری A در خانه ناپولی به میدان می‌رود. رم پس از شکست برابر بولونیا هفته گذشته در مصاف با اودینزه پیروز شد تا همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده امیدوار باشد.سردار آزمون مهاجم ایرانی رم روی پوستر رسمی این تیم برای تقابل با ناپولی قرار گرفته است.

حال سردار ایرانی رم، بعد از درخشش های پشت سر هم در این تیم، مجددا در ترکیب این تیم به‌صورت فیکس قرار گرفته است.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900728

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد