Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:20:17 GMT

مازیار زارع: گل‌های بچه‌گانه از فولاد خوردیم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۷۸۰۶

مازیار زارع: گل‌های بچه‌گانه از فولاد خوردیم

سرمربی ملوان انزلی معتقد است جوانان این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع در نشست خبری پس از دیدار جام حذفی مقابل فولاد اظهار کرد: به بازیکنان هر دو تیم و بچه‌های خودمان خسته نباشید می‌گویم؛ فکر می‌کنم هرچه در توان داشتند را گذاشتند. در جریان مسابقه دو، سه موقعیت خوب داشتیم که می‌توانست تبدیل به گل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به نیمه اول انجام دادیم و در یک موقعیت هم دروازه‌بان فولاد واکنش خوبی داشت. فولاد تیم پُرمهره و با کیفیتی است که به نظرم جزو دو، سه تیم خوب لیگ برتر است که نمایش با برنامه‌ای دارد و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

 

سرمربی ملوان انزلی یادآور شد: اگر آن گل‌های ساده را نمی‌خوردیم و نیمه اول با تساوی به پایان می‌رسید، در نیمه دوم شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. فکر می‌کنم گل‌های ساده‌ای دریافت کردیم که می‌توانستیم نخوریم ولی فوتبال است و هزار اتفاق. به فولاد و مردم خوزستان تبریک می‌گویم.

 

زارع در واکنش به تشکر از ابراز همدردی او با مردم خوزستان گفت: وظیفه ما است که از سراسر ایران همدردی کنیم؛ به ویژه در این اوضاع بد اقتصادی که برای ایران پیش آمده است. وظیفه خودم دانستم که آن صحبت‌ها را درباره مردم خوزستان عنوان کنم و از ته دل حرف زدم که از پیش تعیین شده نبود.

 

او با اشاره به اینکه تمام بازیکنان ملوان را جوانان تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: ما در چند سال درگیر سقوط نکردن بودیم و یک مجموعه جدید را تحویل گرفتیم که کارمان زمان‌بر است. جوانان خوبی را از پایه‌ها به ملوان اضافه کردیم و اطمینان دارم ملوان طی یکی، دو سال آینده می‌تواند از جوانان خود بهره ببرد، اما این جوانان نیاز به فرصت دارند که در این صورت، آینده در انتظار آنهاست.

دسته یک ملوان بندرانزلی مازیار زارع

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک ملوان بندرانزلی مازیار زارع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد