Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران جدیدترین کشوری است که در جدول کلی مدال های المپیک از مایکل فلپس عبور می کند.

مایکل فلپس شناگر اسطوره ای و تکرار نشدنی آمریکا با کسب 23 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز، پرافتخارترین ورزشکار تاریخ المپیک محسوب می شود. اگر فلپس را با 23 مدال طلا به تنهایی یک کشور فرض کنیم، او در جدول توزیع مدال های تاریخ المپیک در رتبه 40 قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان ایران در المپیک توکیو تاکنون موفق به کسب 2 مدال طلا شده است. با مدال طلای روز گذشته محمدرضا گرایی، تعداد مدال های طلای ایران در ادوار مختلف المپیک به عدد 23 رسید. (23 طلا، 22 نقره و 28 برنز) ایران در جدول کلی توزیع مدال های تاریخ المپیک موفق به عبور از اتیوپی و آرژانتین شده و به رتبه چهلم رسیده است. ایران جدیدترین کشوری است که کارنامه مدالی خود در المپیک را از زیر سایه مایکل فلپس خارج می کند.

مایکل فلپس از المپیک 2004 آتن تا المپیک 2016 ریو طی 4 دوره موفق به کسب 28 مدال شد

 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: بعد از استراماچونی استقلال را به من دادند، قبول نکردم؛ هشدار داده بودم استراماچونی ایرانی نیست! فن زیبای کُنده از حسن یزدانی و کسب 4 امتیاز در ثانیه های پایانی کشتی مقابل حریف روس در نیمه نهایی کشتی آزاد المپیک / فیلم رکوردشکنی لاشا تالاخادزه؛ غول گرجستانی وزنه 265 کیلویی را مهار کرد / فیلم واکنش جردن باروز به فینال قرن میان حسن یزدانی و دیوید تیلور گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تاریخ المپیک مایکل فلپس مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا نابینایان-کم بینایان با نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

این رقابتها با حضور ۷۰ ورزشکار و ۱۷ تیم دربخش نابینایان وکم بینایان طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه برگزار شد.

علیرضا امیری مرگاوی از ساری با مربیگری بهنام عبدی در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره درماده ۱۰۰ متر کرال پشت و قورباغه شد.

همچنین محمد جواد محمدیان دیگر شناگر توانمند ساروی موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز در مواد ۴۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر کرال بدست آورد.

دیگر خبرها

  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک