Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@23:12:31 GMT

کرونای دلتا آمریکا را فرا گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۸۱۸۲

کرونای دلتا آمریکا را فرا گرفت

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از شبکه سی ان ان، مرکز کنترل بیماری‌های عفونی روز چهارشنبه اعلام کرد که ۹۳.۴ درصد از موارد کرونایی در کشور به سویه دلتا مبتلا شده اند.

براساس گزارش مرکز کنترل بیماری‌های عفونی آمریکا، البته موارد اخیر شامل زیر شاخه‌های سویه دلتا هستند که در نهایت همه موارد ویروس جهش یافته دلتا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شیوع سویه دلتا در مناطق خاصی از آمریکا از جمله آیووا، کانزاس، میسوری و نبراسکا بیشتر از مناطق دیگر است، و در این مناطق سویه دلتا بیش از ۹۸ درصد ویروس‌های در حال گردش را تشکیل می‌دهد.

شیوع سویه دلتا در آمریکا در حالی روز به روز روند صعودی دارد که در دو ماه پیش تخمین زده می‌شد که شیوع این ویروس جهش یافته تنها ۳ درصد در ایالات آمریکا باشد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون ۳۶ میلیون و ۶۴ هزار نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند و ۶۳۰ هزار و ۵۸۲ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

کرونا تاکنون در جهان به مرگ بیش از ۴ میلیون نفر و ابتلای ۲۰۰ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۶۷۹ نفر منجر شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری ارشا اقدسی شیوع ویروس کرونا کرونا در آمریکا سویه دلتا المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری ارشا اقدسی سویه دلتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش کانال تلگرامی شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و مسری در این باریکه به علت فقدان آب سالم و بهداشتی و نبود آب مناسب برای شرب هشدار داد

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا