Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مهدی قایدی بعد از برد دو بر یک استقلال مقابل گل‌گهر در نیمه نهایی جام حذفی گفت: خداراشکر می‌کنیم. تمرکزمان فقط روی برد بود. نمی‌گویم بد بازی کردیم. این را باید روی خستگی تیم بگذاریم. بازی‌ها بسیار فشرده است. با این حال خداراشکر که به فینال صعود کردیم. امیدوارم که بتوانیم امسال هواداران را با کسب جام خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقشان است قهرمان شوند.

وی درباره اعتراض گل‌گهری ها به پنالتی های گرفته شده تاکید کرد: در فوتبال این حرف‌ها وجود دارد. هر تیمی می‌بازد درباره داوری حرف می‌زند. من صحنه‌ها را دیدم و جفت آنها پنالتی بود. 

مهاجم استقلال درباره شایعات جدایی اش گفت: این موضوع بستگی به نظر باشگاه دارد و هرچه تصمیم بگیرند می‌پذیرم.

قایدی در پاسخ به این پرسش که آیا فینال حذفی آخرین بازی اش برای استقلال است، عنوان کرد: این چه سوالی است؟ انشاالله فینال را ببریم و قهرمان شویم و بعد در این خصوص صحبت می‌کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی قایدی استقلال استقلال خبر ویژه مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برتری برابر ازبکستان در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی شود.

بیشتر بخوانید: ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد

به دنبال این پیروزی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی تیم ملی ایران واکنش نشان داد و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران با درخشش باقر محمدی که توانست ۲ ضربه پنالتی را مهار کند راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رقابت کند.

شاگردان وحید شمسایی در دیدار نهایی باید روز یکشنبه به مصاف تایلند میزبان بروند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228511 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره