Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فاطمه نوروزیان شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وضعیت هرمزگان با وجود تلاش بسیار مدافعان سلامت جهت درمان بیماران و تسریع در روند واکسیناسیون کرونا، بسیار بحرانی بوده و با کمبودهای جدی در تامین دارو و نیروی انسانی و تخت های ویژه کووید مواجه هستیم که این کمبودهای مختص استان نبوده و با توجه به شیوع وسیع ویروس دلتا و افزایش بستری ها، یک کمبود کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دامنه شیوع ویروس کرونا بیش از ظرفیت های موجود درمان است، افزود: شمار فوتی ها و بستری ها در هرمزگان هر روز بیشتر می شود و در شبانه روز گذشته با بستری شدن ۲۷۴ مبتلای دیگر، مجموع بستری های کرونا در استان به یک هزار و ۲۳۹ نفر رسید.

نوروزیان آمار مبتلایان در قرنطینه خانگی را ۱۸ هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: از مجموع بستری های کرونا در هرمزگان ۱۳۶ نفر شرایط مساعدی ندارند و در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند که از این شمار حال ۳۰ بسیار وخیم گزارش شده و پزشکان امید چندانی به بهبودی آنها ندارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اجرای واکسیناسیون کرونا در استان، گفت: در شبانه روز گذشته شش هزار و ۱۷۶ نفر واکسینه شدند و مجموع واکسیناسیون انجام شده در استان به ۳۱۶ هزار و ۷۶۱ دز رسید.

این مقام مسوول تاکید کرد: واکسیناسیون تنها از شدت بیماری کم می کند و دلیلی بر ابتلا به کووید ۱۹ نیست و مردم برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس مرگبار ، رعایت پروتکلهای بهداشتی به ویژه استفاده از دو ماسک جراحی، شستشوی مرتب دست ها و اجتناب جدی از حضور در دورهمی ها و انجام سفرهای غیرضروری را باید جدی بگیرند.

دکتر نوروزیان با اشاره به اقدام خوب و به موقع مسوولان قضایی در پلمب یک تالار عروسی در بندرعباس، گفت: مدیران این تالار بدون در نظر گرفتن شرایط اجازه برگزاری مراسم داده بودند که بلافاصله مسوولان قضایی وارد عمل شده و این تالار در بندرعباس را پلمب کردند و خانواده های عروس و داماد نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان مرگ و میر پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مرگ و میر کرونا مرگ و میر بستری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک