Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@19:35:31 GMT

سردار آزمون یکی از گزینه های خط حمله اینتر / گاتزتا

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۸۳۶۰

سردار آزمون یکی از گزینه های خط حمله اینتر / گاتزتا

سردار آزمون یکی از گزینه های ارزان قیمت لیست اینتر محسوب می شود.

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه زنیت یکی از گزینه های اینتر برای خط حمله است اما مطمئنا او گزینه اصلی نیست چراکه نراتزوری جذب ولاهوویچ و یا زاپاتا را ترجیح می دهد.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، با وجود مخالفت سیمونه اینزاگی و مدیران اینتر برای فروش روملو لوکاکو، مالکان چینی نراتزوری به مدیران باشگاه خود اعلام کرده اند که در صورت از راه رسیدن پیشنهاد 120-130 میلیون یورویی چلسی، با فروش این مهاجم 28 ساله موافقت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف چلسی این است که تا 48 ساعت آینده انتقال را نهایی کند تا لوکاکو بتواند برای دیدار سوپرکاپ اروپا مقابل ویارئال در اختیار توماس توخل باشد.

گزینه های خط حمله اینتر پس از جدایی احتمالی لوکاکو

گزینه اصلی اینتر در صورت جدایی لوکاکو، دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا محسوب می شود اما برای جذب این مهاجم 21 ساله به بودجه بالایی نیاز است و باید دید مالکان نراتزوری چه مقدار از رقم فروش مهاجم بلژیکی را در اختیار مدیران باشگاهشان قرار می دهند. دوان زاپاتا از آتالانتا نیز گزینه اینتر در صورت ناکامی در جذب ولاهوویچ است اما برای جذب این مهاجم 30 ساله و کلمبیایی به حدود 40 میلیون یورو نیاز خواهد بود.

نام مهاجمان ارزانتری نیز در لیست اینتر دیده می شوند. جانلوکا اسکاماکا، مهاجم ساسولو که فصل قبل به صورت قرضی در جنوا حضور داشت یکی از این گزینه ها به شمار می رود. گزینه دیگر نیز سردار آزمون است؛ مهاجمی که فقط یک سال دیگر با زنیت قرارداد دارد.

نام لوکا یوویچ، مهاجم رئال مادرید نیز به لیست اینتر بازگشته است. از آنجا که یوویچ احتمالا به صورت قرضی در دسترس خواهد بود، بنابراین انتقال قرضی او به ایتالیا باعث می شود که اینتر بودجه خود را به جذب یک مهاجم دیگر با ویژگی هایی متفاوت تر مثل خواکین کوریا و یا جاکومو راسپادوری اختصاص دهد. لاتزیو برای کوریا 40 میلیون یورو می خواهد در حالی که ساسولو نیز به راحتی قصد فروش راسپادوری را ندارد. 

لینک شدن سردار آزمون به اینتر توسط وبسایت گاتزتا دلو اسپورت

 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: بعد از استراماچونی استقلال را به من دادند، قبول نکردم؛ هشدار داده بودم استراماچونی ایرانی نیست! فن زیبای کُنده از حسن یزدانی و کسب 4 امتیاز در ثانیه های پایانی کشتی مقابل حریف روس در نیمه نهایی کشتی آزاد المپیک / فیلم رکوردشکنی لاشا تالاخادزه؛ غول گرجستانی وزنه 265 کیلویی را مهار کرد / فیلم واکنش جردن باروز به فینال قرن میان حسن یزدانی و دیوید تیلور گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟

بایرن مونیخ برای خرید یوناتان تا نیاز به فروش یکی از مدافعانش دارد

طرفداری | هر چند یوناتان تا پیش از این فصل به عنوان یک مدافع قابل اعتماد شناخته نمی‌شد اما زیر نظر ژابی آلونسو، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و همین باعث شده تا توجه باشگاه‌های زیادی به او جلب شود.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن مونیخ به یوناتان تا به عنوان یک مدافع میانی با تجربه و کسی که درون زمین می‌تواند با هم‌تیمی‌اش به خوبی ارتباط برقرار کند، علاقه‌مند هستد.

با این حال باواریایی‌ها برای جذب این ملی پوش آلمانی 28 ساله نیاز به فروش یک مدافع دارند و یکی از گزینه‌ها نیز دایو اوپامکانو است. همچنین انتظار می‌رود ارزش او در حدود 20 میلیون یورو باشد زیرا تنها یک سال دیگر از قرارداد یوناتان تا با بایرلورکوزن باقی مانده است. پینی زهوی ایجنت او در حال مذاکره با باشگاه‌های علاقه‌مند است. همچنین کریستین فالک از بیلد نیز تأیید کرده در صورت جذب یوناتان تا، اوپامکانو گزینه فروش این باشگاه خواهد بود. از قرارداد او هنوز دو فصل دیگر باقی مانده است.

بیش‌تر بخوانید: بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا یوسیپ استانیشیچ فروشی نیست

با منتشر شدن شایعاتی درباره علاقه بایرن مونیخ به یوناتان تا، ابتدا گفته شد گزینه فروش این باشگاه برای ایجاد فضای خالی در ترکیب، یوسیپ استانیشیچ است. این بازیکن در حال حاضر تا پایان فصل برای بایرلورکوزن بازی می‌کند و سپس به مونیخ باز می‌گردد.

با این حال توبی آلتشفل از بیلد گزارش داده بایرن مونیخ در حال حاضر قصدی برای فروش یوسیپ استانیشیچ ندارد و برای فصل آینده، روی این بازیکن 24 ساله اهل کرواسی حساب باز کرده‌اند. قرارداد او تا سال 2026 اعتبار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند