Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-09@04:43:00 GMT

کشف جنازه دختر 19 ساله در زیرزمین خانه مرد مجرد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۸۴۳۵

کشف جنازه دختر 19 ساله در زیرزمین خانه مرد مجرد + عکس

جسد تجزیه شده دختری 19 ساله در یک خانه یک مرد آمریکایی پیدا شد. جسد تجزیه شده یک دختر که 3سال پیش ناپدید شده بود در زیر زمین یک خانه پیدا شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، بنا به گزارش پلیس ، ماموران هنگام بازرسی خانه با چند جعبه برخورد کردند که جسد مثله شده دختر در آن ها با چندین لایه پلاستیک پوشانده شده بود و وقتی از صاحب خانه علت را پرسیدند وی ادعا کرد که از وجود جسد در زیر زمین خانه اش خبری نداشته و تنها یکی از دوستانش خواسته تا مقداری از وسایلش را در زیر زمین خانه وی نگهداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی پلیس پس از کشف جسد تجزیه شده دختر جوان عنوان کرد که حدود 3 سال پیش از خانه اش خارج و به شکل مرموزی ناپدید شده  و در طی این زمان تحقیقات ماموران برای یافتن ردی از وی بی نتیجه مانده بود تا این که جسد تجزیه شده در خانه مرد آمریکایی پیدا شد.

گفتنی است که جسد دختر 19 ساله برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل و صاحب خانه و دوستش هر دو برای بازجویی و به دست آوردن اطلاعات بیشتر بازداشت شدند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جسد تجزیه شده اخبار حوادث کشف جسد جسد مثله شده کشف جسد تجزیه شده سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس مریم مومن عکس های مریم مومن سحر قریشی در استادیوم سحر قریشی قیمت جسد تجزیه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر کالپوشی پیدا شد/ حال عمومی وی خوب است

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، دختر کالپوشی ساعت ۱۴ روز سه شنبه از منزل به قصد پیاده روی خارج و به خانه بازنگشته بود، ابراز داشت: با اعلام مفقودی این دختر خانم تلاش‌ها برای یافتن او آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه بر حسب دستور استاندار سمنان همه امکانات برای یافتن او بسیج شدند، افزود: با تلاش عوامل امداد و نجات هلال احمر این دختر ۲۷ ساله پیدا شد.

فرماندار میامی بابیان اینکه حال عمومی او مساعد است، اضافه کرد: با تلاش نیروی انتظامی، هلال احمر و گروه‌های مردمی خوشبختانه حادثه به خیر گذشت.

کد خبر 6099961

دیگر خبرها

  • پیدا شدن جسد مردی میانسال پس از ۱۰ روز در انباری خانه‌اش
  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را به قتل رساند!
  • دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد
  • قتل هولناک دختر بچه ۱۰ ساله توسط همبازی‌اش!
  • دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد | کشف فیلم‌های خشن و جنایی در موبایل دختربچه قاتل
  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند!
  • پیدا شدن دختر مفقود شده در جنگل دشت‌شاد
  • دختر کالپوشی پیدا شد/ حال عمومی وی خوب است
  • پشیمانی پدری که دختر ۲۱ ساله‌اش را سلاخی کرد
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی