Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی چهارشنبه شب در نشستی با دست‌اندرکاران و مسوولان هیات‌های عزاداری و تشکل‌های دینی شهرستان با اشاره به اینکه شاهد تداوم بیماری کووید ۱۹ و گسترش آن هستیم افزود: برای پیشگیری و کاهش آن به همکاری مردم و هیات‌های سوگواری در ماه محرم نیاز است .

وی با قدردانی از تعامل خوب و اجرای مقررات از سوی شهروندان و هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی منطقه که همواره در کنار مردم و مسوولان وظایف مربوطه را انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: در سایه همدلی و همیاری همه اقشار است که می‌توان بر مشکلات ناشی از شیوع کرونا غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول در ادامه به اهمیت برنامه‌ریزی درست از طرف هیات‌های مذهبی شهرستان مهریز در برگزاری برنامه‌ های سوگواری ماه محرم اشاره کرد و یادآور شد: باید برنامه‌های عزاداری بر اساس شرایط و ایجاد زمینه لازم برای تامین سلامتی سوگواران خامس آل‌عبا و انجام امور بر اساس مقررات بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با این ویروس باشد.

زارع زاده مهریزی از ذاکران و مداحان  اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تقاضا کرد، در مداحی‌ها و اجرای برنامه‌های خود از اشعار مناسب برای نوحه‌ها و مطالب مستند و موثق برای روضه‌خوانی‌ها استفاده کنند و بیش از گذشته با منابع  صحیح مردم را با واقعه درس‌آموز کربلا و عاشورای حسینی آشنا کنند.

همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برنامه‌های عزاداری و سوگواری ماه محرم باید با رعایت نکات بهداشتی در فضای باز و با در نظر گرفتن زمان مناسب و ایجاد زمینه لازم برای تامین سلامتی مردم و با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان به نحو مناسب برگزار شود.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی افزود: حضور و فعالیت‌ هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی با هم‌افزایی و همکاری در امور فرهنگی و اجتماعی در کنار مسوولان و ارایه خدمت به مردم و شهروندان به خصوص محرم مدنظر تمامی متولیان قرار گیرد .

سه شنبه ۱۹ مردادماه جاری برابر اول ماه محرم سال ۱۴۴۳ هجری قمری است.

مهریز ۱۷۰ هیات مذهبی و تشکل دینی دارد و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز کانون مداحان ویروس کرونا ماه محرم شعر سازمان تبلیغات اسلامی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز کانون مداحان ویروس کرونا مهریز کانون مداحان ویروس کرونا ماه محرم شعر سازمان تبلیغات اسلامی محدودیت های کرونا ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی