Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@15:24:19 GMT

تعطیلی موقت فرودگاه‌های تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۸۷۱۵

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: امروز پنجشنبه، با توجه به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری فرودگاه‌های استان‌های تهران، البرز و قزوین از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ تعطیل است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل انجام مراسم تحلیف ریاست جمهوری از ساعت ۱۶ و ۳۰ تا ساعت ۱۹ روز پنجشنبه فرودگاه‌های تهران و اطراف پایتخت (قزوین و پیام) تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذیبخش، دیروز چهارشنبه، درباره جزئیات اعمال ممنوعیت پروازی ویژه مراسم تحلیف ریاست جمهوری افزود: از ابتدای مرداد از شرکت‌های هواپیمایی خواسته شد که برای تاریخ‌های تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری با رعایت محدودیت اعلام شده پروازی، بلیت فروشی داشته باشند.
وی ادامه داد: امروز(پنج شنبه- ۱۴ -مرداد) فرودگاه‌های مهرآباد، پیام، امام خمینی(ره) آزادی و قزوین به مدت دو ساعت خدمات پروازی نخواهند داشت.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: فرودگاه‌های مذکور در این ساعات بسته خواهند شد و پیش از این، برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی شرکت‌های هواپیمایی انجام شده است.   مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی سه‌شنبه(۱۲ مرداد) و مراسم تنفیذامروز(پنج شنبه) در مجلس  برگزار می‌شود. برچسب ها: مراسم تحلیف ، فرودگاهها ، تعطیل ، ریاست جمهوری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مراسم تحلیف فرودگاهها تعطیل ریاست جمهوری تحلیف ریاست جمهوری مراسم تحلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند