Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر روز سیزدهم سی و دومین دوره بازی‌های المپیک به میزبانی توکیو در شرایطی برای ورزش ایران آغاز شد که مدعیان اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد به میدان رفتند و در دور اول صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند.

در مبارزات مهم امروز جدال بزرگ و تماشایی حسن یزدانی و تیلور آمریکایی برای کسب مدال طلای المپیک جذابترین بخش خواهد بود و کاروان ورزش ایران در انتظار کسب سومین مدال طلا در این دوره از بازیهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۸:۱۳ : زارغ راهی نیمه نهایی شد

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور دوم به مصاف اگزون شالا از کوزوو رفت و با نتیجه ۱۳ بر ۲ پیروز شد و به نیمه نهایی رفت.

زارع در دور اول به مصاف الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین رفت و با نتیجه ۷ بر صفر به برتری دست یافت.

۷:۲۹: امیرحسین زارع نخستین پیروزی را ثبت کرد

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در نخستین مصاف خود در بازی‌های المپیک توکیو به پیروزی رسید.

بر این اساس در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول به مصاف الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین رفت و با نتیجه ۷ بر صفر به برتری دست یافت. زارع در دور بعد به مصاف اگزون شالا از کوزوو می‌رود.

۷.۳۴: حسین‌خانی مغلوب حریف امریکایی شد

ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران در نخستین مصاف خود در بازی‌های المپیک توکیو مغلوب حریف نامدار امریکایی خود شد.

بر این اساس در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست به مصاف کایل داک قهرمان جهان از آمریکا رفت و با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد.

۶.۵۱: پاداش پای سکوی گرایی، داوودی و ساروی پرداخت شد

کمیته ملی المپیک پاداش پای سکوی گرایی، داوودی و ساروی را پرداخت کرد.

پاداش یورویی پای سکوی کمیته ملی المپیک بعنوان پاداش مدال آوران المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیمه شب گذشته و در دهکده بازی‌ها طی مراسمی با حضور دکتر صالحی امیری به گرایی، داوودی و ساروی اهدا شد.

کد خبر 5274192

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو امیرحسین زارع المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران محمدرضا گرایی کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران جام حذفی محمدعلی گرایی امین میرزازاده محمدهادی ساروی رفت و با نتیجه ۱۲۵ کیلوگرم زارع در دور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس، مدافع آلمانی بوروسیا دورتموند، پس از شکست 1-0 پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که اگر تیمش می‌خواهد به فینال برسد، باید در پاریس هم این نمایش را تکرار کند.

در شبی که نیکلاس فولکروگ تنها گل تیم آلمانی را به ثمر رساند و جیدون سانچو نمایشی دیدنی داشت، هوملس به دلیل جلوگیری از حملات خطرناک بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و عثمان دمبله به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این مدافع آلمانی در اظهاراتی به دازن از عملکردی که تیمش نشان داد، راضی بود و از هم تیمی‌هایش خواست دوباره چنین نتیجه‌ای را تکرار تا به فینال برسند.

هوملس گفت: "یک بازی عالی انجام دادیم. این یک عملکرد بسیار پخته از طرف ما بود. به هم کمک کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم."

هوملس، 35 ساله، با اشاره به آرامش تیمش در لحظات حساس بازی عنوان کرد: "آرام ماندن و تصمیم گیری خوب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسان نیست، اما ما این کار را برای مدت طولانی به خوبی انجام دادیم. البته که می‌خواهیم به فینال ومبلی برویم، اما سه شنبه در پاریس یک بازی سخت دیگر خواهیم داشت. اگر می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم، باید بتوانیم در پاریس دوام بیاوریم."

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند