Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:11:27 GMT

ضریب نفوذ گاز شهری در ایلام امسال به ۱۰۰ درصد می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۸۹۳۴

ضریب نفوذ گاز شهری در ایلام امسال به ۱۰۰ درصد می‌رسد

عباس شمس اللهی روز پنج شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: سال گذشته عملیات گاز رسانی به شهر میمه از توابع شهرستان دهلران انجام شد و اکنون تنها شهر پهله‌زرین آباد از توابع این شهرستان مرزی از نعمت گاز برخوردار نیست که عملیات گازرسانی این شهر نیز تکمیل شده و به زودی این شهر از نعمت گاز نیز برخودار خواهد شد

وی افزود: علیرغم سختی‌ها و صعب العبور بودن مسیر گازرسانی به شهر پهله شهرستان دهلران، این مهم در سایه تلاش و کوشش کارکنان شرکت گاز استان محقق شده و در مراحل پایانی کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز ایلام تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶ شهر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و با پایان یافتن گازرسانی به شهر پهله، تمام شهرهای استان گازدار خواهند شد.

شمس اللهی با اشاره به وضعیت گازرسانی در مناطق شهری و روستایی استان بیان کرد: هم اکنون بیش از ۹۹ درصد مناطق شهری و ۹۶ درصد روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی به تحقق اهداف کمی شرکت گاز استان در گازرسانی به شهرها در زمینه خطوط تغذیه، شبکه توزیع، نصب انشعاب و جذب مشترک جدید اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بر اساس اهداف و بودجه مصوب شرکت گاز استان در زمینه‌های شبکه تغذیه ۸۹ درصد، شبکه توزیع ۳۶۰ درصد، نصب انشعاب ۱۶۱ درصد و جذب مشترک جدید ۱۳۱ درصد عملکرد تحقق یافته است که این مقدار جهش در عملکرد نشان از تلاش جهادی انجام شده‌است.

شمس اللهی به جذب مشترک شهری در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال جهش تولید بیش از هفت هزار و ۱۹۰ مشترک شهری جذب شده است در حالیکه جذب تعداد پنج هزارو ۵۰۰ مشترک برای این شرکت مصوب شده بود.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام اضافه کرد: همچنین طی سال گذشته در حوزه انشعابات شهری، نصب ۲ هزار انشعاب جدید برای شرکت مصوب شده بود که با تلاش کلیه همکاران شرکت، نصب انشعابات جدید در استان به ۳ هزارو ۲۱۰ مورد افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه شبکه توزیع شهری، احداث ۱۵ کیلومتر مصوب شده بود که خوشبختانه ۵۴ کیلومتر شبکه توزیع شهری جدید احداث  است.

برچسب‌ها ایلام گاز رسانی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام گاز رسانی توسعه روستایی ایلام گاز رسانی توسعه روستایی نعمت گاز شبکه توزیع سال گذشته شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور، اظهار کرد: سازمان‌های امدادرسان نظیر؛ سازمان مدیریت بحران و هلال احمر همواره در مواقع بحران در کمک‌رسانی به مردم نقش‌آفرین بودند.

وی افزود: استان ایلام ۶۳ درصد کوهپایه و کوهستانی و ۳۷ درصد دشت است که در مقایسه با سایر استان‌های کشور شرایط خاص خود را دارد.

استاندار ایلام گفت: امسال از نظر میزان نزولات جوی با سال ۹۸ برابر و حتی میزان بارش بیشتر بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد، اما امسال با نگاه فنی و کارشناسی و با تدابیر پیشگیرانه، پاک‌سازی و لایروبی و گابیون‌بندی امسال با وجود افزایش نزولات جوی، تلفات و خسارت نداشتیم.

بهرام نیا با اشاره به فرسودگی شبکه آب و فاضلاب و مسیل‌ها در استان ایلام، عنوان کرد: در نشستی مشترک با حضور دکتر مخبر معاون اول رییس‌جمهور و وزیر نیرو مصوب شد که ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل‌ها و شبکه آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص یابد که این اعتبار به صورت مشترک و برابر بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو تامین می‌شود.

وی با اشاره به صدای توأم با لرزش زمین در شهرستان چرداول، گفت: این صدا‌ها ناشی از حرکت و فعل و انفعالات صفحات و لایه‌های زیرین زمین است که تحقیقات این موضوع توسط ۲ تیم زمین‌شناسی و لرزه نگاری درحال بررسی است که امیدواریم اعتبارات این موضوع بطور کامل تامین شود.

استاندار ایلام از رییس سازمان مدیریت بحران کشور خواست تا تجهیزات و امکانات خاص و ماشین‌آلات مورد نیاز استان، در اختیار هلال احمر و نهاد‌های خدمات‌رسان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم که خسارت‌های ناشی از سیل و دیگر بحران‌ها در موعد مقرر پرداخت شود، ابراز کرد: ضرورت دارد خسارات ناشی از سیل سال ۹۸، به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

استاندار ایلام با اشاره به نزولات جوی و خسارت به محصولات کشاورزی در شهرستان دهلران، یادآور شد: بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی بخش مرکزی، موسیان و دشت‌عباس در شهرستان دهلران در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شد که انتظار می‌رود در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و به شیوه‌های دیگری به این کشاورزان کمک شود.

وی مطرح کرد: برای ایجاد ۱۰۰ سازه سنگی و ملاتی آبخیزداری، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که درخواست تامین این مبلغ اعتبار داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام