Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در همایش روز خبرنگار در اردوگاه ابوذر همدان ضمن تبریک روز خبرنگار، گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و یارانش و سالروز عملیات مرصاد و تقدیر از اصحاب رسانه در ایام انتخابات، اظهار داشت: اصحاب رسانه در انتخابات کمک کردند و پای کار آمدند تا اینکه یک حماسه جدید خلق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تا یک هفته قبل از انتخابات ۱۴۰۰ تمام نظرسنجی‌ها حاکی از حضور ۲۵ درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی بود، اما صحبت‌های رهبری در روز‌های آخر باعث شد مردم پای کار بیایند و یک حماسه بزرگ را رقم زدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: آمریکایی‌ها سه راهبرد را تعریف کرده بودند اول اینکه بتوانند در این انتخابات فردی که متمایل به غرب است روی کار بیاید، دوم اینکه برای زیرسوال بردن نظام جمهوری اسلامی مشارکت حداقلی باشد و سوم اینکه وضعیت را در کشور ناامن کنند که در این سه راهبرد به طور قطع شکست خوردند و برای اولین بار یک رئیس جمهور انقلابی به تمام معنا روی کار آمد.

اوادامه داد: آمریکایی‌ها دنبال این بودند که حضور حداقلی باشد، اما حضور گسترده مردم در این انتخابات بسیار معنادار بود.

سردار مجیدی در خصوص امنیت در انتخابات یادآور شد: در موضوع امنیت حدود ۳۵۰ گروه وارد کشور شدند تا در کشور عملیات انجام دهند و قبل از اینکه بخواهند کوچک‌ترین اقدامی انجام دهند ۲۷۰ نفر از آن‌ها دستگیر شد و انتخابات ۱۴۰۰ در امن‌ترین شرایط برگزار شد.

این مقام نظامی با تأکید بر مطالبه‌گری اصحاب رسانه‌ها ابراز داشت: در دوره جدید دولت از شما اصحاب رسانه بسیار انتظار داریم و در بیانات رهبری هم همین مورد وجود دارد و باید زمینه وفاق را فراهم کرد که زمینه آن به دست شما خبرنگاران اتفاق خواهد افتاد و تاکید رهبری این است که با فساد و مفسد برخورد کنیم که با حضور اثرگذار رسانه‌ها محقق می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شما می‌توانید به عنوان رسانه راه‌گشا و تعیین‌کننده باشید، ادامه داد: باید مراکز فساد را بشناسید و با مفسد برخورد کنید.

اوعنوان کرد: امروز باید توان مضاعفی بگذاریم برای اینکه دولت منتخب بتواند به اهداف خود به خصوص به شعار‌هایی که در انتخابات گفته شد، عمل کند و آنچه مهم بوده این است که در شرایط مشکلات اقتصادی اگر هم‌افزایی بین تمام دستگاه‌ها ایجاد نشود باز ما مشکل پیدا می‌کنیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه هم‌افزایی بین سه قوه به وجود آمده است، گفت: امام (ره) و رهبری می‌فرمایند ماحصل انقلاب اسلامی باید نتیجه‌اش این باشد که ما زمینه‌سازی برای ظهور انقلاب حضرت مهدی (عج) را فراهم کنیم و اگر بخواهیم این کار بزرگ را انجام دهیم خیلی برنامه‌ها باید پیش رو داشته باشیم؛ امروز این دولت تازه نفس را باید همراهی کنیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه همدان روز خبرنگار اصحاب رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند