Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، امیر حسین زارع آزادکار  وزن ۱۲۵ کیلو گرم بعد از شکست حریف کوزوویی اش، اظهار داشت: مسابقه خیلی خوبی بود،  اکنون حالم خیلی خوب نیست، اما از مردم می خواهم تا برای پیروزی ام در مرحله نیمه نهایی دعا کنند. 

وی افزود: ۲ مسابقه سخت داشتم اما اکنون برای نیمه نهایی و اگر خدا بخواهد فینال آماده می شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آزادکار سنگین وزن کشورمان ادامه داد: دلم می خواهد دل مردم را شاد کنم و قطعا با تمام وجودم روی تشک خواهم رفت. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو کشتی گیر کشورمان در المپیک کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ وقوع تندباد در برخی مناطق

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه کم فشار بارشی از بامداد امروز پنجشنبه به مرور وارد استان سمنان شده است سامانه‌ای که شامل بارش باران، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و حتی در برخی مقاطع، تند باد خواهد بود.

هواشناسی در پی ورود این سامانه کم فشار بارشی به استان سمنان هشدار نارنجی را صادر کرده که نشان از شدت عملکرد سامانه بارشی و تند بادها است. سرعت بادها در برخی نقاط استان حتی از ۵۰ کیلومتر بر ساعت هم تجاوز خواهد کرد.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان سمنان فعالیت این سامانه کم فشار و بارشی تا ظهر شنبه در استان ادامه خواهد داشت و به مرور از سمت شرق، استان را ترک خواهد کرد. اداره کل هواشناسی همچنین اعلام کرد که از امروز تا فردا عصر احتمال تگرگ و مه آلودگی در جاده‌ها و مناطق مرتفع استان وجود دارد و از سوی دیگر شاهد کاهش دمای هوا نیز خواهیم بود.

بارش شدید باران در ۲۴ ساعت آتی بارش‌های رگباری سبب جاری شدن رواناب و سیلاب نقطه‌ای خواهد شد در نتیجه عوامل مدیریت بحران از امروز صبح در آماده باش کامل قرار دارند.

از مردم درخواست شده تا امروز و فردا به ارتفاعات استان سمنان سفر نکرده و همچنین به تفرجگاه‌های مرتفع استان مانند دیباج و شمال دامغان، توسکتان و جنگل ابر، پرور و فولاد محله و … سفر نداشته باشند.

کنترل و لایروبی شبکه‌های آبراه‌های استان دیگر نکته‌ای است که در هشدار نارنجی هواشناسی اعلام شده است در ساعات آتی همچنین شاهد بارش و آب گرفتگی معابر خواهیم بود لذا از رانندگان درخواست شده تا فاصله طولی و سرعت مطمئن را رعایت کنند.

عدم صعود به ارتفاعات و نواحی کوهستانی، اجتناب از اسکان چادرهای مسافرتی در بستر و اطراف مسیل‌ها و احتیاط در گذر از حاشیه رودخانه‌ها دیگر توصیه سازمان هواشناسی به مردم استان سمنان تا شامگاه جمعه است.

عدم چرای دام در نواحی مرتفع هم توصیه سازمان هواشناسی به دامداران و عشایر استان محسوب می‌شود. پارک خودرو زیر ساختمان‌های در حال ساخت و سازه‌های نا ایمن و درختان کهنسال به واسطه وزش باد شدید از دیگر مسائلی است که مردم باید به آن توجه داشته باشند.

کد خبر 6095198

دیگر خبرها

  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ وقوع تندباد در برخی مناطق
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • لِه شدن جواد عزتی و الناز حبیبی در فشار مردم!
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی