Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت: با شیوع ویروس کرونا، ۴۰ درصد آموزش‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی و بقیه از طریق پرتال رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور انجام می‌شود.

وی گفت: شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، بخش‌های مختلف اقتصاد، آموزش، ورزش و بسیاری از فعالیت‌ها را با چالش مواجه کرد و سبک زندگی افراد را نیز تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وضعیت فعلی سیستان و بلوچستان و کشور نیز محدودیت‌هایی را برای تمامی حوزه‌ها ایجاد کرده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دنیا به سمت آموزش‌های مجازی پیش می‌رود، افزود: در حوزه مهارت آموزی محدودیت‌هایی برای آموزش‌های مجازی وجود دارد، زیرا وقتی فرد وارد محیط واقعی می‌شود باید ابزار به دست گیرد و نمی‌توان همه کار‌ها را از طریق آموزش مجازی انجام داد، اما تلاش کردیم فعالیت‌های خود را متوقف نکنیم.

وی بیان کرد: مرکزی به عنوان آموزش‌های کسب و کار راه‌اندازی شد تا بستری در اختیار مراکز قرار داده شود که بتوانند آموزش‌های تئوری را از این طریق انجام دهند.

اولیایی گفت: ظرفیت حضور در کارگاه‌ها نیز کاهش یافته و با نیمی از کارآموزان بخش عملی کارگاه‌ها هدایت می‌شود.

وی افزود: تولید فیلم‌های آموزشی در برنامه‌های فنی و حرفه‌ای توسعه یافته و نزدیک به یکهزارو ۷۰۰ فیلم آموزشی در سامانه skill.ir در این چند ماه در کل کشور تهیه و بارگزاری شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در هیچ کجای دنیا بخش دولتی نمی‌تواند نیاز‌های واقعی بازار کار را احصا کند بلکه نیاز به حلقه‌هایی وجود دارد که واسطه بین بازار کار و بخش آموزش دهنده باشد و این حلقه‌ها شامل انجمن‌ها، تشکل‌ها و اتاق‌ها هستند.

وی بیان کرد: برای این منظور نیاز به چهار گروه مرجع اتاق بازرگانی، اصناف، صنعت، معدن و تجارت و تعاون وجود دارد که می‌توانند نیاز بازار کار را در اختیار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای قرار دهند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای آموزش مجازی فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان آموزش فنی و حرفه ای آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان