Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:29:35 GMT

گرمخانه زاهدان آماده افتتاح است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۹۲۶۶

گرمخانه زاهدان آماده افتتاح است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان   به همراه دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در بازدید از فاز نخست پروژه گرمخانه زاهدان گفت: این گرمخانه در زمینی به مساحت ۲هزار ۴۲۵مترمربع بنا با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

وی گفت: مالکیت این بنا مربوط به شهرداری زاهدان بوده که بر اساس قرارداد بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و شهرداری، بهره‌برداری آن برای ساماندهی و توانمندسازی معتادین متجاهر به این شورا واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از دادستان عمومی انقلاب مرکز استان و بخش‌های مختلف دولتی، خصوصی و سمن‌ها که در احداث و بهره‌برداری این پروژه مشارکت داشته‌اند بیان کرد: فاز نخست این طرح طی روز‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد که هزینه جاری آن توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان پرداخت و بقیه امور آن با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های متولی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: نگاه ما به این مجموعه‌ها باید نگاه پیوسته باشد و مباحث درمان، آموزش و تولید و اشتغال را با هم ببینیم و با همکاری و همیاری همه دستگاه‌های اجرایی این زنجیره را تکمیل و آن را در دستور کار قرار دهیم.

موهبتی افزود: مجموعه این اقدامات که با هدف نجات جان یک انسان صورت می‌گیرد، بنابر آیات قرآن به مثابه نجات جان همه انسان‌ها است و علاوه بر این، آثار مثبت روانی جمع‌آوری معتادان از سطح شهر و ساماندهی معتادان در کاهش آمار سرقت‌ها و در زیبایی چهره شهر موثر است.

لازم به ذکر است مرکز نگهداری و ترک اعتیاد معتادین متجاهر در محل گرمخانه قبلی شهرداری زاهدان با همکاری شهرداری و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ساخته شده و این مرکز در سوله‌ای به مساحت ۸۹۰ مترمربع با امکانات مورد نیاز در دو بخش مردان و زنان با ظرفیت ۳۰۰ نفر که هم‌اینک با توجه به شرایط وجود کرونا به ۱۵۰ نفر می‌تواند خدمات ارائه دهد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معتادین متجاهر اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کار‌های مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌ از حساب این افراد دریافتند ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی داشته اند و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری