Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس فدرال رزرو که همیشه مترصد نشانه‌های تورم است باید سری به محله‌ی آپر ایست سایدِ منهتن بزند. در آنجا رستورانی هست که یک پرس سیب زمینی سرخ‌کرده را ۲۰۰ دلار می‌فروشد و بدین ترتیب همه‌ی تعاریف موجود از غذای لاکچری را به هم می‌ریزد!

رستوران «سرندیپیتی ۳» همین الآن هم رکورددار گران‌قیمت‌ترین برگر (۲۹۵ دلار) و گران‌ترین بستنی ساندی (۱۰۰۰ دلار) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شاهکار در کتاب رکوردهای گینس هم به ثبت رسیده است. از ۱۳ جولای به این طرف، این سیب زمینی‌های سرخ کرده رسما گرانترین‌های دنیا بوده‌اند.

بیشتربخوانید

۵ رستوران فوق لاکچری دنیا/بفرمایید غذای ۳۰ میلیون تومانی!

جو کالدرون، مدیر نوآوری و سرآشپز رستوران، می‌گوید: «سرندیپیتی حقیقتا مکان شاد و سرزنده‌ای است. مردم به اینجا می‌آیند تا جشن بگیرند و گاهی از واقعیت‌های زندگی فرار کنند.»

این سیب زمینی‌ها ابتدا برای کنده شدن پوست، در سرکه جوشانده می‌شوند. سپس دو بار در روغن غاز خالص ـ و نه روغن معمولی ـ سرخ می‌شوند تا حدی که بیرون‌شان ترد و سوخاری و درون‌شان نرم و پنبه‌ای شود.

بعد روی سیب زمینی‌ها طلای خوراکی پاشیده می‌شود و با نمک ترافل و روغن ترافل، طعم‌دار می‌شوند. سپس در یک بشقاب کریستال، در کنار یک گل ارکیده، برش‌های باریک قارچ ترافل، و دیپ پنیر مورنی سرو می‌شوند. در سس هم ترافل ـ که نوعی قارچ فصلی کمیاب است ـ استفاده می‌شود.

فردریک شونکیورت، سرآشپز اجرایی رستوران، می‌گوید: «در اینجا ستاره‌ی اصلی ترافل است.» همانند بسیاری از رستوران‌های دیگر، رستوران سرندیپیتی هم مدتی به خاطر همه‌گیری کرونا بسته شد و کالدرون و شونکیورت فکر کردند که این سیب زمینی‌های لاکچری راه خوبی برای اعلام بازگشت‌شان خواهد بود.

و البته این سیب زمینی‌ها جواب هم داده‌اند. یک لیست انتظار ۸ تا ۱۰ هفته‌ای برای این سیب زمینی‌ها وجود دارد و مردم برای امتحان‌شان صف بسته‌اند. کالدرون می‌گوید: «این یک سال و نیم اخیر برای همه سخت بوده است. حالا وقت این است که کمی خوش بگذرانیم.»

منبع: روزیاتو 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عجیب ترین ها گرانترین ها سیب زمینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه

 پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد: یک واحد صنفی متخلف (رستوران) به دلیل داشتن نواقص متعدد بهداشتی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط و اداره اماکن پلمب شد.

پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در چوکام 

دکتر احمد لسانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام هم از پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در بخش چوکام این شهرستان خبر داد.

او با اشاره به فعالیت این مرکز ارائه خدمات عمومی پزشکی گفت: در این راستا شبکه بهداشت خمام با همراهی پلیس نظارت بر اماکن عمومی، این واحد متخلف را با اخذ دستور قضایی پلمب کرد.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام، برای مدیریت این مرکز درمانی غیرمجاز تشکیل پرونده و به دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارجاع شد.

دکتر لسانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده مراکزی که به صورت غیرمجاز اقدام به ارائه خدمات پزشکی می‌کنند، موضوع را به شبکه بهداشت و درمان اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • ببینید | منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل